Inlägg från: Renstjärna |Visa alla inlägg
  • Renstjärna

Bugaboo tråd nr 16

Nu måste jag kolla med er erfarna användare...

Jag har adaptern till Acta Graco Logico S (babyskyddet alltså). Det är bara det att det är nästan stört omöjligt att få fast skyddet i adaptern. Man får trycka ner framändan jättehårt samtidigt som man bänder ut den röda haken på skyddet så att det fäster runt metallstången på adaptern. Skall det verkligen vara så här besvärligt. Knappt att det går! Hur har ni andra haft det? Har jag fått ett måndagsexemplar?

• Renstjärna

Puffar för min fråga... Hoppas, hoppas att någon kan svara!

Renstjärna skrev 2009-02-24 15:54:59 följande:
    Nu måste jag kolla med er erfarna användare...Jag har adaptern till Acta Graco Logico S (babyskyddet alltså). Det är bara det att det är nästan stört omöjligt att få fast skyddet i adaptern. Man får trycka ner framändan jättehårt samtidigt som man bänder ut den röda haken på skyddet så att det fäster runt metallstången på adaptern. Skall det verkligen vara så här besvärligt. Knappt att det går! Hur har ni andra haft det? Har jag fått ett måndagsexemplar?
  • Renstjärna

Tusen tack för svaren om babyskyddsadaptern! Hinner inte vara inne så ofta så det blir en del att läsa ikapp...

Jag har Logico S så om adaptern är gjord för Autobaby så förstår jag om det inte är sugpassning på den. Dock är det lite dåligt att det skall vara så besvärligt!

Gozzi: har du Logico S eller Autobaby?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16