Bugaboo tråd nr 16
en ny bugaboo intresserad här! jag undrar e liggdelen o sittdelen en och samma ? eller följer det alltid med en ligg och en sitt?
en ny bugaboo intresserad här! jag undrar e liggdelen o sittdelen en och samma ? eller följer det alltid med en ligg och en sitt?
har kollat en del på bugaboo men undrar hur bred den är? nån som vet, undrar också över hur det funkar med ståbrädan, funkar det bra? och till vilken ålder(eller hur långa) kan ungarna va i den?
har bestämt mig för en bugaboo med ståbräda nu tror jag istället för en phil o ted syskon vagn, men dåe min fråga i och med att sättet redan e format hur långa kan barnen då bli innan det blir några prolem att sitta i dem, vi verkar nämligen få långa barn,,, e den hyfsat lätt att släpa upp för ett antal trappsteg också?
hjälp ska beställa idag och tänkte kolla för resp nackdelar med fleece el canvastyget, vilket ska man välja?
snälla snabba svar =)
nej några extra saker har jag inte råd med =( dyr som den e. Hon i butiken sa att ingen gilla fleecen för den drog till sig jätte mycket skit, stämmer det?
oj tack för jätte bra svar, då kör jag på canvas. jasså jo åkpåse hade jag inte funderat så mycket på men det kanske man ska ha också då. Tänkte ta mörkgrå botten och rosa top (älskar rosa), hoppas det blir bra. Paul frank åkpåsarna e de i butik nu elle rkommer de senare?
tänkte bara kolla också, nån s har ståbräda och kan intyga att det funkar bra?
blev lite skitsig nu, har ebställt en vagn och läste nu att många tyckte den va svår at ha till långa barn, =( hur långa har era barn kunnat va och suttit i den utan problem?
orolig tjejen inte ska få plats...=(