Inlägg från: Josan123 |Visa alla inlägg
  • Josan123

Bugaboo tråd nr 16

Jag har två frågor som säkert är ställda hundra gånger men frågar igen.

* Hur länge sitter ett barn bra i cam? Min son blir 2 i år sommar, kommer han sitta bra iden?

Nu till min andra fråga. Ser i bildtråden att många har sytt egna dynor till been. Någon som har några mått på en sitt dyna? Tänkte sy en dyna till vår bee.

• Josan123

En fråga När ni beställer en vagn från utlandet vart beställer ni då ifrån?

• Josan123

Stargirl skrev 2009-02-23 12:40:30 följande:

Gud vilken konstig annons. Så mycket stavfel att man storknar. Låter som en 13 åring som skrivit..... väldigt misstänksamt....
    håller med, känns lurt.
  • Josan123

villemina skrev 2009-02-25 10:08:21 följande:

Jag är sugen på en Bee och har hittat en begagnad från -08.3800:- inkl. frakt för en Bee där bromsen kladdar lite ibland, är det ett ok pris...?Vet inte hur jag känner med broms-problemet... Det GÅR att bromsa den, menar säljaren, men man får prova ett par gånger innan den tar (ibland funkar den direkt). Vågar man köpa denna vagn?
    Vi har en relativt ny bee eller köpte den för ett år sedan. Jag har bromsproblem har fått ett nytt chassi, men de nya krånglar med. Man går sparka till bromsen lite så funkar den bättre,

Helt svar är lite trist vi har det,
  • Josan123

villemina skrev 2009-02-26 21:01:52 följande:

En annan fråga: Ni som har Buggorna som en liten "hobby", hur tar era respektive detta?! Min sambo IDIOT-förklarar mig, typ. Jag visade nyss demo-filmen på Been och han kallade vagnen för det värsta han någonsin sett. Ordagrant: "Ja, det gäller ju att det bara är sånt golv som det är där (vitt, sterilt, blankt golv i filmen!) annars välter väl skiten!! Minsta dammkorn och man kommer inte fram! HAHA! Usch, det var den fulaste vagn jag sett!" Och så sitter jag och suktar och vill ha en sådan NU (helst igår)!!
    Känner igen det, min man var helt emot been men var väl mer priset han inte gillade. Nu är han jätte nöjd med been. Hälsa din sambo att han kommer bli nöjd den funkar bra att köra även utanför plankt cementgolv
  • Josan123
    Svar på #7470
    Kolla i gamla bildtrådar vet för nått år sedan var det en tjej som just hade den kombon. tror hon heter martina något som alias,

Kanske inte så roligt svar men jag vet att det finns bilder på det. För mig att det var snyggt
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16