• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • orzia1

HE HE

får se om det blir lungt inatt på jobbet om jag hinner,men tror inte det

*den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • myHappiness
    Lille Mammsen skrev 2009-01-10 21:16:13 följande:
    gör inte de...du blir hel BÄNG i bollen
    Bäng e jag redan! I alla fall vad gäller barnvagnar. När barnen växt upp ska här öppnas en barnvagnsbuti, med bara coola vagnar och sköna tillbehör!
  • Lille Mammsen

Som jag känner nu efter ca 9år till/från...aldrig mer barnvagns butik! Fy F-N va mycket skit...förlåt mitt språk...man får ta av div folk mm. Man blir less tillslut!

myHappiness skrev 2009-01-10 21:55:32 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-10 21:16:13 följande:
    Bäng e jag redan! I alla fall vad gäller barnvagnar. När barnen växt upp ska här öppnas en barnvagnsbuti, med bara coola vagnar och sköna tillbehör!
  • FridaLee
    Lille Mammsen skrev 2009-01-10 22:03:34 följande:
    Som jag känner nu efter ca 9år till/från...aldrig mer barnvagns butik! Fy F-N va mycket skit...förlåt mitt språk...man får ta av div folk mm. Man blir less tillslut!
    håller med alldrig mer barnvagnsbutik, så less! ska inte tillbaka efter föräldrarledigheten jag vägrar! Fast jag älskar mina vagnar, jag är den enda som blir lyrisk när alla nya årsmodeller ska släppas och den enda som frivilligt springer på alla mässor osv.
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-10 22:08:47 följande:
    håller med alldrig mer barnvagnsbutik, så less! ska inte tillbaka efter föräldrarledigheten jag vägrar! Fast jag älskar mina vagnar, jag är den enda som blir lyrisk när alla nya årsmodeller ska släppas och den enda som frivilligt springer på alla mässor osv.
    Hur mår lillen föresten? Har ni landat än?
  • Lille Mammsen

De är det som e så surt! Man blir så klyven...älskar vissa delar av jobbet o hatar andra delar! Men till slut så pallar man bara inte länge alt måste skaffa lite barn då & då så man får hålla sig borta ett tag

FridaLee skrev 2009-01-10 22:08:47 följande:
  • panzermensch

Prata inte barnbutiker och sånt har fortfarande mardrömmar efter alla sura elaka kunder

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen
    Sorry vännen...inte meeeeeningen......
    panzermensch skrev 2009-01-10 22:35:22 följande:
    Prata inte barnbutiker och sånt har fortfarande mardrömmar efter alla sura elaka kunder
  • panzermensch

Eller hur Du hatar mig.. erkänn.. du är ute efter mig? *intar försvarsställning*

Lille Mammsen skrev 2009-01-10 22:43:40 följande:
    Sorry vännen...inte meeeeeningen......
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16