Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo tråd nr 16

Jag undrar oxå hur man ska ställa fjädringen för att det ska fjädra så mkt som möjligt?

SOO JUICY:

Vi har både en cameleon OCH en bee, älskar båda!

Cammen för långa utedagar o been när jag vet att det kan vara tångt typ buss eller så, plus att been kan jag bära med babyn i för den väger ju inget alls.

Jag tycker att fjädringen i bee är HELT OK för den storleken på vagn men jag såg en tjej här på fl som köpt en bee som enda vagn till sin nyfödda o det tyckte jag var helt galet, förmodligen kommer hon köpa en cam när babyn kommer :O)

• straw2008

Jag tycker det är jättedyrt, jag köpte min o7:a för 5 000 då fick jag med nya vinterhjul, en oreange samt en helt ny denimklädsen (mörkgrå bas) regnskydd pump silliconspray o sånt!

• straw2008

Jag ringde o han har hur många som helst men plockar bara fram 5 i taget, röda samt denim 8denim hade tydligen offwhite top.

Det finns även stokkestolar till halva priset o stokkesängar till halva priset!

Någon som ska vara där?

JAG ska försöka :O)

Hoppas någon vågar komma fram o prata....

• straw2008

Det finns med röd bas samt denim bas.

de plockar ut 5 i taget som sagt, när ska ni andra vara där typ?

• straw2008

Jag har varit där på utförsäljninga tidigare, de sålde då gamla stokkevagnar som "nya"........

ses i morrn!

• straw2008

Idag såg jag en egensydd sufflett på ST:Eriksplan, inte ofta man faktiskt ser de egensydda.. var någon vit botten med oreange mönster :O)

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16