• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Isanna
    Almond skrev 2009-01-14 17:57:22 följande:
    Vad rekommenderar ni för väskkrokar du cameleon? Och var kan man köpa?
    Ju Ju Be har egna, finns bla på www.mylittlestar.se
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-13 22:31:05 följande:

Ett svar i www.familjeliv.se/Forum-2-11/m40176582.html
    [/citat]

Alltså kan vi inte införa en regel på familjeliv om att man bara får uttala sig om vagnar som man ägt och kört en period. Jag blir så trött på folk som rackar ner på vagnar man knappt sett och ännu värre folk som rek. vagnar som de beställt men inte testat än. SUCK.
    mamma2003 skrev 2009-01-13 22:39:30 följande:
    [citat]
    *djupt chockerad*www.familjeliv.se/Annonser/ min annons!!!!
    Men hallå människan måste ju ha fått någon knäpp i samband med förlossningen alt. snott vagnen!?
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-01-14 18:59:02 följande:
    Alltså kan vi inte införa en regel på familjeliv om att man bara får uttala sig om vagnar som man ägt och kört en period. Jag blir så trött på folk som rackar ner på vagnar man knappt sett och ännu värre folk som rek. vagnar som de beställt men inte testat än. SUCK.
    Men jag fick ju det ultimata svaret:
    Jag är förskolelärare så jag VET...

Japp, alla förskolelärare får ta del av statistik för alla vagnar och har ingen egen subjektiv bedömning med. *dryper av ironi*
    (Helt ärligt tror jag det finns personer i denna tråd som kört fler vagnar än en förskolelärare)
    My sugar is raw
  • modestyclara

numberone skrev 2009-01-14 12:05:18 följande:

Är det nån av er som köpt en bugga beg. och fått den skickad med bussgods? Vad kan det kosta?
    Bussgods hade sist jag kollade en separat taxa för barnvagn oavsett vikt. Iaf om man skickar från Stockholm. Kolla på deras hemsida.
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-14 19:05:38 följande:

Men jag fick ju det ultimata svaret:Jag är förskolelärare så jag VET...Japp, alla förskolelärare får ta del av statistik för alla vagnar och har ingen egen subjektiv bedömning med. *dryper av ironi*(Helt ärligt tror jag det finns personer i denna tråd som kört fler vagnar än en förskolelärare)
    Ja den var toppen. Om jag inte hade så ont i bäckenet skulle jag kosta på mig ett småleende. Jag försöker frälsa folk från att köpa Phil & teds titt som tätt genom att hänga i den tråden...men man blir ju alltid nerröstad av alla som minsann har valt och beställt vagnen redan och därmed tror sig veta att den är såååå bra. *agressiv*
  • Sogu

Kajsan skrev 2009-01-14 16:03:25 följande:

Och den här, min skööönhet :
    Är det en BeAll? Vad stooor den var!
  • Kajsan
    Sogu skrev 2009-01-14 19:33:34 följande:
    Kajsan skrev 2009-01-14 16:03:25 följande: Är det en BeAll? Vad stooor den var!
    Ja den är skitstor, det är därför den inte används men den är bra om man ska ha med sig mycket , när det nu händer
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Sogu

Kajsan skrev 2009-01-14 19:41:08 följande:

Ja den är skitstor, det är därför den inte används men den är bra om man ska ha med sig mycket , när det nu händer
    Hehe ja precis! Får man komma in o titta i ditt galleri? Kanske kan få lite bugga-inspiration därifrån...
  • panzermensch

Usch.. börjar ångra mitt färgval på buggisen redan *går till Kajsans galleri och njuter av brunsandbugga*

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16