• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • JeBi

En fråga till er Buggabooveteraner...

Jag må vara både blond och spängfylld med amingshormoner... Men... Har det någon funktion det där "bandet" som hänger från handtaget. Det är varningstext på det. Om ja, vilken funktion då?

*Förvirrad*

• panzermensch

Trä det runt handen när du åker tex rulltrappa, går i backar mm så om du tappar handtaget sitter vagnen fast

JeBi skrev 2009-02-28 18:32:35 följande:
    En fråga till er Buggabooveteraner... Jag må vara både blond och spängfylld med amingshormoner... Men... Har det någon funktion det där "bandet" som hänger från handtaget. Det är varningstext på det. Om ja, vilken funktion då? *Förvirrad*
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • JohannaL

blev lite skitsig nu, har ebställt en vagn och läste nu att många tyckte den va svår at ha till långa barn, =( hur långa har era barn kunnat va och suttit i den utan problem?

orolig tjejen inte ska få plats...=(

• JeBi
    panzermensch skrev 2009-02-28 18:34:28 följande:
    Trä det runt handen när du åker tex rulltrappa, går i backar mm så om du tappar handtaget sitter vagnen fast
    Det var nästan det jag trodde, men borde det inte ha varit en ögla eller nåt då?
    Jaja... ingen big deal :)
  • modestyclara

JeBi skrev 2009-02-28 20:27:24 följande:

Det var nästan det jag trodde, men borde det inte ha varit en ögla eller nåt då? Jaja... ingen big deal :)
    Jo, det är en pytteliten ögla längst ut på bandet, där drar du igenom bandet så får du en stor ögla att ha runt handleden...
  • modestyclara

JohannaL skrev 2009-02-28 20:24:18 följande:

blev lite skitsig nu, har ebställt en vagn och läste nu att många tyckte den va svår at ha till långa barn, =( hur långa har era barn kunnat va och suttit i den utan problem?orolig tjejen inte ska få plats...=(
    Jag jar en rätt lång 3,5-åring som får plats iaf...
  • kollomanen

Hej Bugganördar!
    Min bror far till USA och kan tänka sig att handla lite smågrejer till mig... Jag har en cam i denim som faktiskt är importerad från USA. Älskar vår vagn men håller inte på och gör om den och köper extra grejer men tänkte att det kankse skulle vara kul att köpa något nu via brorsan...

Har ni några förslag? Blir det någe billigare? Har fått priser på lite grejer men vet ej de svenska priserna...

Priser från dollarn blir:
    Topptyg canvas 878kr
    Solsufflett 354kr
    Solskydd 221kr

Sen kollade jag lite skip hop..
    saddle bag 248kr
    pronto denim 338kr

Bolla gärna lite inköpsförslag med mig!

• modestyclara

Är det priserna efter den globala höjningen 1 mars eller före?

Jag skulle köpa åkpåse jag

kollomanen skrev 2009-02-28 21:50:37 följande:
    Hej Bugganördar!Min bror far till USA och kan tänka sig att handla lite smågrejer till mig... Jag har en cam i denim som faktiskt är importerad från USA. Älskar vår vagn men håller inte på och gör om den och köper extra grejer men tänkte att det kankse skulle vara kul att köpa något nu via brorsan...Har ni några förslag? Blir det någe billigare? Har fått priser på lite grejer men vet ej de svenska priserna...Priser från dollarn blir:Topptyg canvas 878krSolsufflett 354krSolskydd 221krSen kollade jag lite skip hop..saddle bag 248krpronto denim 338krBolla gärna lite inköpsförslag med mig!
  • JeBi
    modestyclara skrev 2009-02-28 21:16:33 följande:
    JeBi skrev 2009-02-28 20:27:24 följande: Jo, det är en pytteliten ögla längst ut på bandet, där drar du igenom bandet så får du en stor ögla att ha runt handleden...
    *skäms lite*

Tack!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16