• Anonym (1)

(sköra slemhinnor)det känns som det brinner i underlivet, hur länge ska jag stå ut med det här?

det svider och bränner i underlivet något enormt. för några veckor sedan var jag på en gynundersökning där jag fick reda på att jag har sköra slemhinnor. jag ska tvätta mig med barnolja där nere, vilket jag gjort ett antal ggr, det blir ingen förändring. min sambo tycker det är väldigt tråkigt också när vi inte kan ha sex. han börjar undra om jag har tröttnat och inte vill ha sex. jag vill verkligen att dessa besvär ska gå bort. finns det någon som kan ge lite tips?

• Svar på tråden (sköra slemhinnor)det känns som det brinner i underlivet, hur länge ska jag stå ut med det här?
  • mamaleona

låter som du har svamp. Försök med en kur canesten, gynodaktarin eller to.m vanlig naturell yougort i en binda över natten.

• Anonym

hej jag har oxå det. gyn sa att jag skulle pröva ovesterin från apoteket. fråga din gyn om det.sen smörjer jag mig ofta med barnolja.

• Anonym (1)

mamaleona skrev 2008-12-04 07:28:20 följande:

låter som du har svamp. Försök med en kur canesten, gynodaktarin eller to.m vanlig naturell yougort i en binda över natten.
    nej när jag var på gynundersökning fick jag svar på att det inte är svamp, om jag använder medel mot det kan det bli mycket värre
    (detta kanske jag skulle skrivit med där uppe)
  • Anonym

jag kan inte heller använda svmp medel, men fråga om ovesterin den funkar, tar nån vecka.

• Anonym (1)

Anonym skrev 2008-12-04 07:40:39 följande:

jag kan inte heller använda svmp medel, men fråga om ovesterin den funkar, tar nån vecka.
    ja det ska jag absolut fråga om.tack!
  • Anonym

sen kan glidmedel vara en bra idé vid sex.

Svar på tråden (sköra slemhinnor)det känns som det brinner i underlivet, hur länge ska jag stå ut med det här?