Inlägg från: lovemyboys |Visa alla inlägg
  • lovemyboys

HJÄLP! Present 8-årig kille????

Hm...Biobiljett en popcornpåse+dricka.

Ett presentkort på en spelbutik (typ tv-spel å sånt)

• lovemyboys

Liiza skrev 2008-12-04 16:12:38 följande:

Biobiljett låter soj, jag är osäker om det finns någon som kan gå med honom bara.. tv-spel/dataspel är ju säkert uppskattat-ett presentkort kanske.. jag är osäker på vart de säljs bara.. leksaksaffärerna kanske.. En bok är säkert nyttigt. Kanske en bok och nåt mera..
    Finns det inte presentkort som "täcker" ett helt köpcentrum??

å kan man ju skriva nåt klurigt på kortet så att han får ett hum av vad han kan handla...
  • lovemyboys

lyckligmamma skrev 2008-12-04 16:21:54 följande:

radiostyrd flygplan som kan köras inomhus så att föräldrarna blir galna???
    Jag hoppas att dina kompisr läser detta ....ser ut som att du själv har en son som skulle uppskatta ett trumset...
  • lovemyboys

lyckligmamma skrev 2008-12-04 16:26:46 följande:

lovemyboys skrev 2008-12-04 16:23:56 följande:
    hon e en tjej Gjorde misstaget att köpa en liten elgitarr igår.... Hon klev upp 2 på morgonen och spelade på den!!!! Idag åkta jag in på stan och bytte ut den till ett gosedjur
    Oops ,ssorry, tittade inte så noga....du din taskfjärt...hoppas att dotter skriker i högan sky nu då...efter sin elgitarr....
  • lovemyboys

lyckligmamma skrev 2008-12-04 17:10:45 följande:

lovemyboys skrev 2008-12-04 17:08:35 följande:
    näää hon leker lugnt o stilla med sin hund. Köpte ett jättefint ärlset, med 100 pärlor till kusinens unge,mkt dammsugning för mamman .-) Nu hotar hon att köpa trummor till min dotter
    Hahahaha, jag slår vad om att snaaart spricker dom små hornen fram....Ska tipsa kompisens mamma om att det finns pärlor till små söta tjejer i 10000-pack....det kan du bara ha!!!
Svar på tråden HJÄLP! Present 8-årig kille????