Inlägg från: Liiza |Visa alla inlägg
  • Liiza

HJÄLP! Present 8-årig kille????

Jag behöver tips på present till en kille som fyller 8år!
    Jag kommer inte på NÅGOt alls
    Alla tips mottages

• Svar på tråden HJÄLP! Present 8-årig kille????
  • Liiza

Biobiljett låter soj, jag är osäker om det finns någon som kan gå med honom bara..

tv-spel/dataspel är ju säkert uppskattat-ett presentkort kanske.. jag är osäker på vart de säljs bara.. leksaksaffärerna kanske..

En bok är säkert nyttigt. Kanske en bok och nåt mera..

• Liiza

Det finns presentkort i ett köpcentrum.. En bra idé!

Apropå "presenter som gör föräldrar galna" Vår kille på snart 3 fick en gitarr som kan driva vem som helst till vansinne.. Av någon anledning är den "kvarglömd" hos mormor&morfar

• Liiza

lyckligmamma skrev 2008-12-04 16:27:54 följande:

sportar han eller nåt sånt???
    japp, han sportar massor.. ishockey, fotboll och simning är de sporter jag vet om...
  • Liiza

Liiza skrev 2008-12-04 18:23:25 följande:

lyckligmamma skrev 2008-12-04 16:27:54 följande:
    japp, han sportar massor.. ishockey, fotboll och simning är de sporter jag vet om...
    Men det finns iofs sportaffär i köpcentrumet där man kan köpa prentkort på "hela centrumet"...

Kanske är en bra idé med ett sånt..

Uppskattar man det när man är 8, att senare köpa presenten, att tycka att det är kul att välja själv?

Han kan ju handla i leksaksaffären, sportaffären,bokhandeln,klädaffären och till å me godisaffären osv osv....
  • Liiza

Skitsvårt att veta vad han vill ha..
    jag har frågar honom och föräldrarna men..

jag vet att han leker me en Tamagotchi (stavningen?)...

svårt..

• Liiza

månälva skrev 2008-12-04 18:51:10 följande:

Min 8åring hade blivit jätteglad över ett presenrkort! Annars är det mkt StarWars och pokemon (det där är tydligen ganska lokalt vilket dom gillar för stunden )Biobiljetter låter kanon, han kan gå med en kompis om någon vuxen lämnar och väntar på dom när bion är klar!
    Sant han kan ju gå med en kompis..

Ska kolla med en till om vi ska dela på presenten, vad de isf tycker om Köpsectrumet eller Bion..

Tack för massa tips.
    (tar gärna emot fler!)

Det är svårt när man inte känner denna 8 åring så väl
    OCh inte någon annan 8-åring heller
Svar på tråden HJÄLP! Present 8-årig kille????