Chockad...villkorligt dömd...pga slarvigt misstag
Jag är ärlig. Så ärlig så att man får skämmas säger sambon. Mår dåligt om jag gått mot rött, råkat köra när det är orange. Då ska man ju börja stanna. Kan inte ha en snöflinga kvar på bilen för att då får jag säkert böter, har inte kört för fort för då åker jag nog dit om det så är 1 km/tim för fort. m.m m.m Listan kan bli lång....
En kompis och jag var och handlade i ett stort köpcentrum en dag för ett par år sedan. Mensen var mkt sen och jag misstänkte att jag kanske blivit gravid och hade tankarna på helt annat håll. Gick in på en affär och hämtade ett bäbisplagg jag skulle köpa till en kompis. Tog även ett par tröjjor och gick in i en provhytt. Provade plaggen och kunde inte bestämma mig. Kände att jag behövde göra ett gravtest innan jag köpte något. Hängde tillbaka plaggen för att gå till apoteket och inhandla ett test. När jag har kommit halvvägs så upptäcker jag att jag håller i bäbisplagget. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Höll på att kräkas. Gick raka vägen tillbaka till affären för att betala. När jag gick in så tjöt larmet.. Inte när jag gick ut. Betalade varan och gick därifrån.... Mår fortfarande dåligt över det. Även om jag betalade. Vågar inte gå och handla nu om jag är tankspridd. Måste vara superklar i huvudet för annars så är jag rädd att missa ngt...
Lider med ts..... Tycker inte man ska straffas när man själv upptäcker misstaget och rättar till det. Ingen behövde ju påpeka vad som hänt utan hon gjorde det själv...