Inlägg från: sommarlek |Visa alla inlägg
  • sommarlek

    Ny damklubbstråd!!!

    Heeeej! Bra initiativ Mullvarden ! Hoppas allt är bra med er och de små? med oss är det bra. Hösten har dock varit full med jobb och den ena förkylningen har avlöst den andra. Ska bli skönt med julledighet. Har ni hört om BA:s lille? Legat inne och varit jättesjuk! Verkar som om det är på bättringsvägen nu. Vet ej om de har kommit hem ännu. Ska ringa henne i helgen och kolla!

    Skulle vi ses den 19 eller hur var det??

    Kra på er!

  • sommarlek

    Hej! Nu har mannen påmint mig om att han har firmafest nästa fredag och det hade jag helt glömt bort. Sorry! Så, jag kan alltså inte den 19. Mwn nu verkar tråden dött igen, så daten är kanske glömd iallfall ! Vi kanske kan ses i jul?

    Kram på er!

  • sommarlek

    BA - vännen! Håller tummarna för imorgon. Du kan väl sms eller ringa när du vet närmre. Tänker på er!! Hör av dig om du vill ha en vän.

    Kram

  • sommarlek

    Hej och god fortsättning JAAAAAAAAA....nu måste vi ses!!! jag kan nog vilken av dagarna som helst.

    ps.....om allt går som planerat kommer det snart en festinbjudan (nej, inget bröllop om det nu var någon som trodde det )

  • sommarlek

    Hej, kul med hus!! Vi tittar också för fullt och har hittat ett superintressant i Lomma.

    Vilken dag ska vi ses då??

  • sommarlek

    MIMMIMARLIN.....E det något du inte berättat för dina gamla mammapolare?????????????????????? ! FY SKÄMS att hålla sådant hemligt , !

    Vill inte skriva mer nu...men vi tar det när vi ses !!!

  • sommarlek

    19.00 blir perfekt. Ska vi ta nån drink innan vi äter? Tycker det är lite tidigt att äta klockan sju!

    var det någon som tog på sig att boka?

    Kan vi sms om detaljer för imorgon????

    Kommer inte ha möjlighet att läsa här mer innan träffen.

    Ska bli kul att ses!

  • sommarlek

    Hej vänner! Förlåt för min frånvaro! Är hemma idag med feber, men är på bättringsvägen så förhoppningsvis är jag snart på benen! Hoppas ni har det bra förutom alla sjukdomar (SNART är det vår).

    BA - Jag förstår att du är skiträdd. Be att få en massa droger så slumrar du sött under tiden. Det kommer att gå bra ska du se.

    Saknar er!!!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

  • sommarlek

    Grattis till huset Mimmimarlin ! Vad roligt! vat det det radhuset i Bjärred?

    Hoppas ni hittade en tvåsittsig romantisk toastol Mullvarden !

    BA - det är inte mänskligt med dessa undersökningar, jag förstår att det skrämmer dig!

    Kram på alla hjärtans dag!!

Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!