• Qubilini

Ryggsäck eller Världens bästa skötväska?

Funderar på att köpa en GR8X (Baby Traveller Deluxe) - skötväska, den har fått jättefina priser och kallas för världens bästa skötväska. Priset är 638:- (kolla på www.zova.se) och det kan den ju vara värd. Men sen då? Den går inte att använda som en vanlig väska sen och jag ser framför mig hur jag lägger in annonsen på Blocket om några år...
    Är det bättre att köpa en vanlig ryggsäck (på typ Stadium) eller kan det vara värt att ha en sån bra skötväska under de år den är aktuell?

• Svar på tråden Ryggsäck eller Världens bästa skötväska?
  • Beanie

Tycke som det låter som onödigt mycket pengar för bara en skötväska.Vi har klarat oss bra utan nån specill sån... men smaken e ju olika!

• Mamma2001

638 kr för "världens bästa" tycker inte jag låter som mkt pengar! vi köpte en brio skötväska för 500 kr
    vår förra ora skötväska kostade 579kr... så priserna är ju där ikring om man inte köper mera okända märken,jysk etc.

• sept bebisen

Jag funderar oxå på att köpa den priserna ligger ju där runt och den verkar vara praktisk, dessutom ska vi ha 2 barn då blir ju kostnaden hälften ( så brukar jag bara tänka när jag köper grejor som känns lite onödigt dyrt men som jag ändå vill ha)

Lycka till

• HaltaLotta

GR8X har en anna nvariant också Satchel heter den tror jag, som man mera ser ut som en vanlig snygg väska, som man kan använda som vanlig väska sen när man inte har med så mycket bebisbestyr längre...... tror den finns på samma butik.....

• Goding72

Jag hittade den väskan idag på Babyproffsen. Jättesnygg o praktisk väska tycker jag för jag är ute efter en med inbyggd skötbädd i, precis sån var den o man kunde hänga den på vagnen, över axeln eller då som ryggsäck. Maken tyckte också den var tuff o inte så "fjollig". Svart eller marin passade oss.
    Nackdelen..priset!!!!!!
    Aldrig att vi betalar så mkt för en skötväska. Det måste finnas andra likasinnade modeller m. inbyggd skötbädd.

• Blue Vapor

Typiskt att jag gått och kärat ner mig alldeles i "Mothership" från Fleurville! Kostar bara $150

Om ni går in på svenska www.e-style.se och klickar på Skötväskor och sen Fleurville så ser ni några.... kolla även detaljbilden... I´m in löööööööööööööv! Det är såklart en såndär amerikansk kändis-skötväska Vi får väl se vad det blir till slut, hehe.....

• kentbabe

Oj då, vågar nästan inte nämna att jag starkt funderar på en väska jag spanat in på Bonti som kostar 2498:- Den har inga funktioner alls, den är bara snygg och helt onödig...

• Blue Vapor

Hehe, kentbabe , min Kärlek verkar supersmart i alla fall! Jag är jättesugen.... ska kanske UNNA sig den lilla lyxen om man nu ändå kärat ner sig...*asg*

• Lyckaa

är kanske lite knasig nu men varför vill man köpa en skötväska för 700 spänn när det finns bra ryggsäckar för 50kr med massa fack m.m.? Vad har de skötväskorna som inte ryggsäcken har förutom en liten skötbädd?

Svar på tråden Ryggsäck eller Världens bästa skötväska?