• ISSEN

Hur gör/gjorde ni?

Våran son född v 26+2 är nu 7 månader okorrigerat och vi träffar bara friska människor, försöker hålla oss borta från förkylningar,men inte lätt då vi har en 2 åring hemma oxå! Vi har vart i affärer med honom flera gånger MEN på morgonen när de precis öppnat och det inte är folk! Vi blir tvugna att åka buss och tåg med honom då ingen av oss har körkort, och det känns rätt jobbigt för till sjukhus,läkare mm måste man ju oavsett tid :( Han har dock inte blivit sjuk(Lite småförkyld 1 gång)  än och det trotts att storebror snorar nästan jämt ;)
    Jag och min sambo brukar oftast vara hemma en utav oss,om den andre ska iväg och på såå vis slipper lillen följa med!
    Fast nu när RS har satt igång blir det inga fler turer till affären för våran lillskrutt iallafall! Så jag längtar liite smått tills vintern och alla förkylningar är över så man kan få börja leva som folk!
    Jag tror att man kommer väldigt långt på sunt förnufft helt enkelt! Visst vill man skydda dem mot allt och helst lite till, men man måste ju få leva oxå!
    Lycka till med eran lilla!

Svar på tråden Hur gör/gjorde ni?