Inlägg från: ängelfrånhelvetet |Visa alla inlägg
  • ängelfrånhelvetet

jag behöver hjälp ???? ångest===??? panikångest ???

jag har käkat xanor, vet inte vilken styrka dock, men tycke att dom fungerade bra. blev lugn, men inte för lugn och kunde på så sätt ändå klara av vardagen med min dotter...
    rekomenderar INTExanor DEPOT!! dom är skit...

• ängelfrånhelvetet
    I have a kid skrev 2008-12-11 20:22:05 följande:
    stockholmsmammanjag går i tearapi började igeni tisdags efter över 1års uppehåll för att jag blev frisk förklarad.men om man inte haft panikångest attacker så ska man inte snacka som om man vet vad det handlar om har du själv haft det?Har du haft så mkt stickningar i hjärtat å räddsla för att dö att du knappt vågat gå ut bland folk??HAr du varit så yr och haft avdomnade ben att du inte kunnat röra dig blivit sittande mitt på stan på golvet i en affär??Har du mått så dåligt av känslan att förlora kontrollen att du inte velat leva, Och skurit dig djupt i armarna? allt jag skrev ovan det har jag gjort/varit med om. Och då hadde jag ingen medicinering, det kan ta väldigt lång tid innan man får en samtals kontakt på psykiatrin iaf här där jag bor. Så därför så kam medicinerig var räddningen på en persons liv.och man kan inte få psykoser av panikångest eller ångest.psykoser får man endast iaf man har det i släkten eller är drogmussbrukare. enligt min psykolog på m enheten.
    du har helt rätt i det du säger, Förutom det din psykolog säger... vem som helst kan få psykoser... behöver inet finnas någon egentlig orsak till det heller.. det bara kommer..
  • ängelfrånhelvetet

en psykos bara kommer. typ som att det bara säger PANG, så finns det där...

om bara ser om ex, finns ju såååå många som fått tex förlossningspsykos, och de jag känner som haft det, de har haft fullt frisk släkt och aldrig tagit droger...

vet inte varför hon ljuger om det, men kan vara så att hon gör det för att kanske få dig att bli lite lugnare och inte oroa dig...

Svar på tråden jag behöver hjälp ???? ångest===??? panikångest ???