Chokladnamn!!!
Jag skulle vilja ha tips på olika chokladnamn! T ex Japp, Coco, Daim osv.
Nej, det är inte något "stackars" barn som ska "drabbas" av namnet, det är en lurvig brun liten hund!
Även andra namn som kan passa tas tacksamt emot.
Jag skulle vilja ha tips på olika chokladnamn! T ex Japp, Coco, Daim osv.
Nej, det är inte något "stackars" barn som ska "drabbas" av namnet, det är en lurvig brun liten hund!
Även andra namn som kan passa tas tacksamt emot.
Haha...kul att vi har samma smak...jag ska följa tråden med
spänning...medans jag tänker vidare om jag kommer på nåt
annat jag gillar..
Bobby Ewing kanske ? Så får den heta Bobby i all enkelhet..?
Toblerone?
Det här blir ju bättre och bättre Jess69. "Bobo" står med bland "tänkbara", inte helt olikt Bobby (som också är jättefint, men tyvärr lite "förstört" för mig efter det tragiska fallet med pojken Bobby...)
Mowgli betyder människa på var det hindi?
Baloo betyder björn =)
Yankie
Lurvas (som Lilleskutts vovve)
Tack för förslagen, alla som har svarat!
Förutsättningarna har dock ändrats lite sen jag skrev trådstarten. Hunden är inte längre brun utan SVART!!! Dvs det blev en annan hund än den vi först tänkt oss (det är en ras som finns i både svart och brunt bl a).
Så namn med "chokladinriktning" är inte längre aktuella, som ni kanske förstår...
Jag fortsätter dock gärna ta emot namnförslag, men tänk då "lurvig, svart liten hund"!
Bagheera hehe.....
BRAGE
(vet en som heter de)
Chocolat
Jamen...Lakrits såklart !!!
Kanske t o m Söt-Lakrits..
(kan han ju kallas Lucky som
ju uttalas Lacki vetja
)
Svart - lakritstrollet!
Mazetti heter min hanhund
Visserligen är han en liten omanlug fluffig shih-tzu, men ändå... Visste inte att det hade med choklad att göra =) Kallar han visserligen inte Mazetti, det är kennelnamnet. Oftast kallar jag han Berra
Har en svart, lurvig ADHD-tjej också, hon heter Mathilda men jag kallar henne för Barbaskön för hon ser ut så
Annars gillar jag gubbnamn på hundar, tycker det är sjukt sött, typ Ralf, Ruben osv...
Anthon Berg
Pigall
Godiva (passar kanske inte på hane...)
Oprah :)
Min mormors hund heter "Dumle"... kan bara saga att det uppstar en hel del roliga situationer nar man ska ropa efter hunden... ;)
jag tycker att det gulligaste namnet på en hund är
"kompis"
TS:
Vad blev det för namn?? *nyfiken*
Käck om den är lakritssvart.
Wonka - från willy wonka i Kalle och chokladfabriken
Zoega
Yngve
Snoddas
Men ni har säkert bestämt.
Vad blev det?