• Himalya

Julklapp till 16 årig kille?

Vad köper man i julklapp till en 16 årig kille vars intressen består av fotboll och data och som inte önskar sig nånting.
    Inget jätte dyrt då vi har många syskonbarn att köpa till.

Presentkort på stadium har vi som sista utväg. Känns så tråkigt och opersonligt.

Men kanske finns nån rolig sida man kan beställa nåt kul ifrån.

• Svar på tråden Julklapp till 16 årig kille?
  • mommys minute

Gå in på coolstuff.se där kan du hitta roliga saker till bland annat datorn som inte kostar så mycket...

• Tokfrjant

Säger det samma som mommys minute. coolstuff.se har en massa fräcka saker. De har även en julklappsgenerator. Du väljer ålder, kön osv och så kommer det upp lite passande saker ;)

• Himalya

okej, ska in på en gång och kolla. Tack för tipset.

• enny signatur

kolla där, i övrigt, vad gör han? kan ni gå ihop med folk och köpa något kul? typ byngyjump elle rlikande?

• Himalya

nja, han har önskat sig parfym av typ hela släkten.
    Har inte direkt nån vi kan gå ihop med. Det är min systerson. Halvsyster och våran pappa vet redan vad han ska köpa. Det blir lite snålt att gå med där.
    Har inte kontakt med någon annan som jag skulle kunna köpa nåt tillsammans med heller.
    Annars skulle han nog gillat nåt sånt som bungyjump.

• enny signatur

Bio är lite trist men fungerar för de flesta ju. I övrigt finns ju rätt billiga ting att göra, kolla på olika upplevelse sidor. Typ byngyjump, lasegame och liknande.

• brumme lisa

Min lillebror som är lika gammal och oxå spelar fotboll ska få en adidaströja av oss, han är litemärkestokig och gillar just sportkläder... Hittade rea på catalog för de kostar ju annars en del...

Svar på tråden Julklapp till 16 årig kille?