Inlägg från: Jonthes moster Milla |Visa alla inlägg
  • Jonthes moster Milla

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

Jag har BIM nu på måndag eller tisdag, här mina symptom.

Två dagar efter ÄL fick jag sjukt ont i bröstvårtorna, det sved och brände i dom och var mycket känsliga för beröring (kan ha berott på ÄL) Efter två dagar gick det över. Fem dagar efter ÄL ilade det nåt fruktansvärt ner i vänster ljumske i stort sett hela dagen plus att det spände och drog lite i nedre delen av magen. Dagen efter var det oxå borta... En vecka efter ÄL kom samma ilande tillbaka fast mer i båda ljumskarna och inte riktigt lika kraftigt, på kvällen gick det över. Hade även lite mjölkliknande flytning samma dag på morgonen men på kvällen var det mera tjockt. Yrsel har jag märkt av lite oxå men jag måste vara skeptiskt till allt detta, jag tror jag är skengravid La Grande. Vågar inte tro nåt annat. Idag inga symptom alls... Märkligt...
    Någon som känner igen sig??

• Jonthes moster Milla

ZandraClaesson: Har du några symptom och i så fall vad?

• Jonthes moster Milla

Jag la in en tråd om tunga knöliga bröst men den försvann nog?? Konstigt, jag hittar den inte iaf.
    Är det någon som känner samma? Jag har dock inte ont i brösten... Är det ett troligt gravsymptom eller är det nog ett tecken på mens?? Vad tror ni?

• Jonthes moster Milla

Jag har BIM imorgon eller på tisdag. Jag testade negativt imorse, är det kört för min del denna månaden då eller finns det fortfarande en chans?

• Jonthes moster Milla

Inte mer symptom än att jag har lite molvärk, "mensvärk" vilket jag inte brukar få förrän samma dag som mensen kommer men det kan ju vara olika från månad till månad. Sen har jag sjukt mycket halsbränna, har vaknat en gång per natt dom senaste dagarna med halsbränna. Har det just nu också. Kan ju bero på stress iochförsig.

• Jonthes moster Milla

Jag brukar iof få halsbränna ibland men inte så jag störs av det på nätterna liksom. Men som du säger inbillning. =) Jag ska testa så länge mensen håller sig borta iaf. Hur länge har ni försökt?

• Jonthes moster Milla

Ja jag ska testa imorgon bitti igen och visar det då neg så är det bara att ta nya tag, även om det kommer kännas hopplöst då. Tur att man har en underbar sambo som stöttar en till 100% =) Det hade ju varit en underbar julklapp annars =) Men men vem trodde det skulle vara lätt att bli gravid =P

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom