Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

5 dgr efter äl idag stegring i fredags=)

Mina symptom är

*mensvärk ända sen ÄL, som molande i magen/äggstockarna o bak i svanken, som om jag skulle få mens om ngn dag typ

*trött

*kissar oftare tycker jag

* massor med flytningar, vita som ser ut som filmjölk, nästan rinner, uscha!

Thats it=)

förmig e det dok menvärken som e värst, riktigt störande att ha det där molande i magen o svanken, flr en stund sen så högg det till såpass att jag nästan hoppade till, kändes rejält som om ngn stack mig med en nål på sidan av magen=/

• skrållan1978

OK=) får mina ältest+gravtest idag med posten, ska ta ett då=) äl+6 idag=)

• skrållan1978

mina symptom är bara trötthet, mensvärk o lite stickningar i magen, tycker mig vara kissnödigare än annars, gäller väl o inte försöka känna efter så himlans mkt...

• skrållan1978

hej alla. har bim den 19 dec och testade i morse på bim-6. , har testat även i går o förrgår men inte sett nåt direkt mer än det man VILL se, dvs spökstreck, men i morse så tyckte jag mig ana ett svagt rosa streck, fortf jättesvagt men dock där, gjorde ett till i samma urin och får då samma utslag på det, 2 svaaaga rosa streck på stickan. Vågar inte alls tro ngt än, men man får väl hålla tummarna och hoppas lite extra.
    Strecken kom efter ngn minut och sitter på samma ställen båda på båda testerna, gud vad jag hoppas att detta inte är spökstreck=)

• skrållan1978

gallimatias: har du lust o kika på mina 2 bilder som jag lagt in, va svårt o få med på bild, men det är iaf 2 streck där, snäla kolla=)

• skrållan1978

litenblomma: ser bara gamla blder från oktober??? ältest?

• skrållan1978

ngn som har kikat på bilderna?=)

• skrållan1978

jag tycker dina test ser ut som mina=)
    är ju oxå på bim-6=)
    hmm antingen är vi båda gravida eller så har vi båda fått spökstreck, hoppas på det första=) våra streck sitter iaf på samma ställe.

• skrållan1978

har du kollat på mina test????

• skrållan1978

tack för titten=) man kan inte mer än hoppas=) Håller tummarna för dig

• skrållan1978

jag ska oxå testa på tisdag=)

mina symptom:

Fryser, men varm/het på kinderna

mensvärk sen ÄL, blir värre på kvällarna

flytningar

trötttttttttt

hemskt humör

stickningar o ömhet på sidan av brösten.

mao helt vanliga PMS besvär *ler*

• skrållan1978

grattis!!!!!!!!!! åhhh nu längtar man bra mkt själv..

• skrållan1978

spännande! Hoppas vi blir många här i tråden som plussar=)

• skrållan1978

vad tråkigt lillstrumpis, kraaaam till dig, gör dig nog sällskap om några dgr, tror mensen kommer här med

• skrållan1978

+ på digitalt, NU fattar jag det=)))

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom