ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom
har med bim på måndag eller tisdag.  (:
Jonthes moster Milla skrev 2008-12-10 20:32:53 följande:

har med bim på måndag eller tisdag.  (:
Jonthes moster Milla skrev 2008-12-10 20:32:53 följande:

Jag har extremt svullen magen. Ser ut som en gravid mage. Svullen från bebismagen, mensverk ,massvis med vita flytningar, ibland vattniga. Kisse nödig ofta. Öm i bebis magen. Inget pluss än. Testa i förrigår. Bara fått spöksträck. Ska kolla om mensen kommer runt bim annars testar jag mig igen. (:
Jonthes moster Milla skrev 2008-12-12 18:15:00 följande:

aha du kolla i galleriet? ;D testade med cbdigital dagen efter och den sa ej gravid. så antog att det va ett spöksträck. :P Kommer inte tro att jag är gravid förens jag får ett gravid på det digitala. (:

fast jag testade cb n på kvällen. Har så svårt och hålla mig. Men ska köpa ett test och testa på måndag eller tisdag morgon om inte mensen kommit (: Så ni ser sträcket? Skrev i en annan tråd och dom sa att dom inte såg ngt :/ hhe

bra   Åh hatar det här med och vänta. Men snart är det ju måndag/tisdag
  Åh hatar det här med och vänta. Men snart är det ju måndag/tisdag  

Min mage är sjukt svullen. Som jag skrev i en annan tråd. Antingen är jag gravid eller så får jag snart en supermens eller så har jag världens prutt på g   haha Kolla galleri. La in en bild. :-O
  haha Kolla galleri. La in en bild. :-O

ja lite svullen kanske den är. men jag ser verkligne gravid ut.   drar in magen när jag går bland folk. vill ju inte att andra ska tro jag är gravid n'är jag kankske inte är det. :P
   drar in magen när jag går bland folk. vill ju inte att andra ska tro jag är gravid n'är jag kankske inte är det. :P

haha ja visst gör jag. hel knas. är ju svullen nerifrån precos som en gravid. :/ hm. hoppas vi plussar iaf :D

hehe ja jag tycker det . du med   hehe när ska du testa ? (:
  hehe när ska du testa ? (:

hehe okeej. Ska testa mig på måndag eller tisdag. (: tihh

måndag eller tisdag blir det (:

hehe   

okeej.   ja det här blir spännande. tre st som ska testa i början av nästa vecka ;D
  ja det här blir spännande. tre st som ska testa i början av nästa vecka ;D

Jag med   är även jätte öm i bebis magen.
   är även jätte öm i bebis magen.  

här är en till som inte har ngt liv. Haha är inne jämt. ;D

Skriver Grattis här med   

Är i samma sitvation som dig. Testa med negativt i morse och har bim måndag eller tisdag. Endel plussar ju inte förens efter bim. Vi får hålla tummarna (:
Jonthes moster Milla skrev 2008-12-14 15:43:46 följande:

Ne man får inte alltid det. Fick inte det med sonen iaf. hehe