Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

har med bim på måndag eller tisdag. (:
    Jonthes moster Milla skrev 2008-12-10 20:32:53 följande:

Jag har BIM nu på måndag eller tisdag, här mina symptom.Två dagar efter ÄL fick jag sjukt ont i bröstvårtorna, det sved och brände i dom och var mycket känsliga för beröring (kan ha berott på ÄL) Efter två dagar gick det över. Fem dagar efter ÄL ilade det nåt fruktansvärt ner i vänster ljumske i stort sett hela dagen plus att det spände och drog lite i nedre delen av magen. Dagen efter var det oxå borta... En vecka efter ÄL kom samma ilande tillbaka fast mer i båda ljumskarna och inte riktigt lika kraftigt, på kvällen gick det över. Hade även lite mjölkliknande flytning samma dag på morgonen men på kvällen var det mera tjockt. Yrsel har jag märkt av lite oxå men jag måste vara skeptiskt till allt detta, jag tror jag är skengravid La Grande. Vågar inte tro nåt annat. Idag inga symptom alls... Märkligt...Någon som känner igen sig??
  • Geléhallon89

Jag har extremt svullen magen. Ser ut som en gravid mage. Svullen från bebismagen, mensverk ,massvis med vita flytningar, ibland vattniga. Kisse nödig ofta. Öm i bebis magen. Inget pluss än. Testa i förrigår. Bara fått spöksträck. Ska kolla om mensen kommer runt bim annars testar jag mig igen. (:
    Jonthes moster Milla skrev 2008-12-12 18:15:00 följande:

ZandraClaesson: Har du några symptom och i så fall vad?
  • Geléhallon89

aha du kolla i galleriet? ;D testade med cbdigital dagen efter och den sa ej gravid. så antog att det va ett spöksträck. :P Kommer inte tro att jag är gravid förens jag får ett gravid på det digitala. (:

Nuttans Mamma skrev 2008-12-12 23:13:09 följande:
    Såg inte ut som ett spökstreck egentligen  
  • Geléhallon89

fast jag testade cb n på kvällen. Har så svårt och hålla mig. Men ska köpa ett test och testa på måndag eller tisdag morgon om inte mensen kommit (: Så ni ser sträcket? Skrev i en annan tråd och dom sa att dom inte såg ngt :/ hhe

• Geléhallon89

bra Åh hatar det här med och vänta. Men snart är det ju måndag/tisdag

LitenBlomma skrev 2008-12-13 09:12:00 följande:
    Jag ser det!!
  • Geléhallon89

Min mage är sjukt svullen. Som jag skrev i en annan tråd. Antingen är jag gravid eller så får jag snart en supermens eller så har jag världens prutt på g haha Kolla galleri. La in en bild. :-O

• Geléhallon89

ja lite svullen kanske den är. men jag ser verkligne gravid ut. drar in magen när jag går bland folk. vill ju inte att andra ska tro jag är gravid n'är jag kankske inte är det. :P

• Geléhallon89

haha ja visst gör jag. hel knas. är ju svullen nerifrån precos som en gravid. :/ hm. hoppas vi plussar iaf :D

Sweety skrev 2008-12-13 13:21:06 följande:
    ZandraClaesson skrev 2008-12-13 12:57:12 följande:
    Jag såg din mage på ditt galleri. Gud, du ser jätte gravid ut. Är du inte gravid med den svullna magen så hade det varit jätte konstig.Jag är också väldigt svullen, men inte på det sättet din mage är
  • Geléhallon89

hehe ja jag tycker det . du med hehe när ska du testa ? (:

LitenBlomma skrev 2008-12-13 13:41:23 följande:
    Jag såg oxå din bild, du måste ju nästan vara gravid!!
  • Geléhallon89

hehe okeej. Ska testa mig på måndag eller tisdag. (: tihh

LitenBlomma skrev 2008-12-13 14:18:05 följande:
    Har precis beställt ett cb digitalt! Hoppas att det kommer på måndag/tisdag. Innan dess så fortsätter jag med dessa dumma billiga stickor Du då?
  • Geléhallon89

måndag eller tisdag blir det (:

Sweety skrev 2008-12-13 14:46:20 följande:
    ZandraClaesson skrev 2008-12-13 13:35:16 följande:
    När ska du testa dig? *nyfiken*
  • Geléhallon89

okeej. ja det här blir spännande. tre st som ska testa i början av nästa vecka ;D

gallimatias skrev 2008-12-13 14:58:59 följande:
    Jag ska också beställa ett cb och kommer testa igen på tisdag.Spännande
  • Geléhallon89

Jag med är även jätte öm i bebis magen.

LitenBlomma skrev 2008-12-13 21:59:45 följande:
    Skriver under på det jag med
  • Geléhallon89

här är en till som inte har ngt liv. Haha är inne jämt. ;D

LitenBlomma skrev 2008-12-13 22:12:53 följande:
    Precis "Vi som inte har några liv"
  • Geléhallon89

Är i samma sitvation som dig. Testa med negativt i morse och har bim måndag eller tisdag. Endel plussar ju inte förens efter bim. Vi får hålla tummarna (:
    Jonthes moster Milla skrev 2008-12-14 15:43:46 följande:

Jag har BIM imorgon eller på tisdag. Jag testade negativt imorse, är det kört för min del denna månaden då eller finns det fortfarande en chans?
  • Geléhallon89

Ne man får inte alltid det. Fick inte det med sonen iaf. hehe

Ida84 skrev 2008-12-14 19:09:13 följande:
    Får man alltid en nidblödning när man blir gravid? Är det kört om man inte har fått den??
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom