• lika77

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

Hej tjejer

Jag liksom ni har BIM runt den 16e (hade ÄL den 4e). Den här månaden känns det helt annorlunda i ljumsktrakten. Jag undrar lite exakt HUR ni känner och var det känns. Och skriv inte i tjejmagen för jag har ingen aning om vad det är Håller mina tummar för alla som ska testa!

• lika77

Tack för ditt svar. Jag känner ingen smärt alls där. Har nog aldrig gjort det vid mens. Istället känns det mer liksom mellan den sk tjejmagen och ljumsken på vänster sida. Jag förstår inte heller molande värk! Jag är ingen höjdare på termer alltså Jag har liksom stickningar/brännande känsla, och liksom bubblig känsla. Sen ibland liksom ett tryck. Egentligen en mer obehagskänsla än värk. Men den här månaden har jag så ont i ryggen. I mitten av ryggen under revbenen. En riktigt sökande värk som jag blir galen på! Vet inte alls om de två sakerna hänger ihop. Blir tokig på att inte förstå kroppens signaler.

• lika77

Ett stort grattis!!! Jätteroligt att höra. Och tack för all hjälp med ord-förklaringar! Nu tror jag att jag förstår vad molande betyder. Även om jag har det i ryggen och inte bara i magen Om inte mensen dyker upp ska jag testa på onsdag efter att jag varit iväg på utbildning. Håll tummarna!

Grattis igen!

• lika77

Tusen tack! Vi är inne på 5 försöket och denna gången tycker jag att det känns annorlunda. Men jag försöker att inte känna efter allt för mycket. Men har det inte tagit sig nu blir det att försöka i juldagarna! Och det är en härlig årstid att mysa ordentligt

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom