Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

Måste få fråga er tjejer (jag är helt dum på sånt här) jag räknade på den Älkalendern här på FL och jag har Äl idag =) Kan man känne av det??? jag har verkligen känningar i (som ni säger) tjejmagen, typ som lätt mensverk, kan man verkligen känna av det?? Haha kan knappt tro jag redan har två barn, men då bara "blev" jag gravid så då tänkte man inte på hur det kändes lixom. Vad säger ni?? kan man märka av Äl??? Förresten grattis LitenBlomma. Gud så kul!!

• Förväntansfull0406

Jonthes moster Milla skrev 2008-12-14 15:43:46 följande:

Jag har BIM imorgon eller på tisdag. Jag testade negativt imorse, är det kört för min del denna månaden då eller finns det fortfarande en chans?
    Nej det är absolut inte kört, vissa kan testa innan bim och det visar pos, men för vissa måste man vänta in i det sista. Så ta och vänta någon dag till och testa då, är det då neg så har dte nog inte hänt så mycket denna gången. Lycka till =)
  • Förväntansfull0406

Ida84 skrev 2008-12-14 15:34:43 följande:

Testade mig idag men det visade ingenting. Det kanske är för tidigt. jag har BIM runt den 19/12. Ska testa med RFSU testa tidigt på tisdag.
    Vad är det för test RFSU har?? kan man testa tidigare med deras än tex Cb??+
  • Förväntansfull0406
    En önskan skrev 2008-12-14 18:09:51 följande:
    Hej på er! Har läst tråden och är nu tvungen att göra ett inlägg..jag är så pirrig! Hade ägglossning förra lördagen 6/12 och ska ha mens nästa måndag 22/12. Nu idag så kände jag i förmiddags lite drag i högra ljumsken och i em så fick jag en liten, liten blödning. Jag hoppas så att det var en nidblödning och att ägget fäste. Det skulle vara helt otroligt isåfall!!Fick vänta länge på lilleman innan han behagade komma till världen och var så inställd på att det skulle ta lika länge den här gången, men nu ser det ju ut som om det kan ha tagit sig på första försöket... Kanske blir den bästa julklappen nånsin?!Jag håller tummarna för mig och alla ni andra i tråden :)
    Oj!! det är faktiskt det "grav" tecken jag hört som varit mest pålitligt, andra symptom kan man ju ha ändå, men den där nidblödningen är den säkraste (ofta iaf) Själv går jag varje månads slut vid bim och kollar trosan efter den där pytte blödningen för så var det med båda mina första grav! Jag hoppas verkligen att det tagit sig. Lycka till!! (skicka gärna till min gästbok och berätta när du gjort gravtest om hur det gick =)
Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom