• gallimatias

ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom

samma här skrållan1978, jag testade redan i onsdags, bim-7, och såg förstås inget, men när jag precis skulle slänga testet såg jag en svag skugga. Idag testade jag igen, bim-3, och det svaga strecket kom fram snabbare men det är fortfarande svagt. Ska nog beställa hem ett cb och ta på bim-dagen, vågar inte hoppas nåt innan jag testat med ett cb.

Men mycket symtom har jag iaf, även såna som jag inte haft tidigare och ändå fått mens Men kroppen har ju lurats förr så...

• gallimatias

dieselmom, som jag skrev så testade jag ju på bim-7 och fick en svag skugga men man kanske inte kan lita på resultatet när det är å långt till bim, men testa kan man ju. Sen är det ju olika från person till person också.

• gallimatias

skrållan1978: jag ser tyvärr inget streck på dina test, men det kan ju vara svårt att fånga på bild. Försökte ta kort på mit test men strecket synd inte på kortet, bara i verkligheten.

Vi håller tummarna för oss!!

• gallimatias

litenblomma: på en av bilderna tycker jag att jag ser en svag skugga, men det är svårt att se. Håller tummarna för tydligare streck närmare bim!

• gallimatias

Oj, va svullna magar ni har Hoppas att det är bebis, inte lika roligt annars Jag känner mig lite svullen men inget som syns mer än det dallriga som var där redan innan

• gallimatias

Jag ska också beställa ett cb och kommer testa igen på tisdag.
    Spännande

• gallimatias

Oj, här händer det grejer, grattis LitenBlomma!! Då var det inget spökstreck igår, hoppas inte mina är det heller Har precis beställt cb och kommer testa gen på tisdag.

Förväntansfull0406, jag känner av min äl i en vecka innan äl, kollade denna gång med stickor och jag fick stegring den femte dagen jag hade ont/molvärk, sen tror jag att ägget släppte 2-3 dagar efter det då värken upphörde några dagar för att sedan återkomma igen. Brukar ha alltid ha mer eller mindre ont hela vägen mellan äl och bim.

Trist med mens lillstrumpis! Hur länge har ni försökt?

• gallimatias

Och grattis till dig också LoM2006, håller tummarna att allt går bra!

• gallimatias

Jag hade halsbränna förra månaden men fick ändå mens, men det finns ju många som har det innan man får plus också. Just nu känns det mer för mig som att jag har magkatarr, vilket jag brukar ha ibland, men vi får väl se om det betyder nåt mer denna gången. Jag ska testa på tisdag eller onsdag då jag har bim.

• gallimatias

Jag plussade ordentligt med ett cb idag också

Har inga symtom längre men för en vecka sedan hade jag massor: trodde jag hade fått magkatarr igen med halsbränna, gasig i magen, diarré, lite känningar i brösten, rejält med molvärk och ont i svanken, frusen mm. Men nu är allt som bortblåst. Vill minnas at det var likadant när jag var gravid förra gången och sen dröjde det till v 8-9 innan symtomen kom tillbaka.

• gallimatias

Näe, jag tror att nidblödning är ganska ovanligt faktiskt. Jag hade ingen förra grav och ingen nu heller.

Skrållan1978: Grattis!!

lillstrumpis, känns kanske lite långsökt iom att du har haft mens... Eler var det ingen "vanlig" mens?

Svar på tråden ca 6 dagar efter äl..här samlas vi & jämför ev. symptom