• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • lotie

Jag har fått bihåleinflammation och tappat rösten=( legat i en vecka nu. Så jobbigt att inte kunna prata, mina slemhinnor i halsen är helt uttorkade.

BIM-9 idag iaf kommer nog börja testa på BIM-5 kan inte hålla mig. Inga känningar mer än bubblande mage=) ni som har BIM vecka 3 någon som känner något än?

• lotie

Grattis Sweetie82 glömde jag ju skriva. Så kul för dig! Håller tumamrna!

• kattaaa
    Maniok skrev 2009-01-04 13:05:27 följande:
    kiiia: *Tröstkramar till dig*
    Tack ! börjar bli lite tröttsamt att mensen ska komma månad efter månad
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • mother of

Jätte grattis Sweetie82!!! håller tummar och tår att detta är den sista bim-tråden du gör ...

• ViSkaBliTre
    kattaaa skrev 2009-01-04 11:05:34 följande:
    blödning idag......suck........ tanten på G IGEN
    åhh...tråkigt kiiia! Såå jobbigt när allt känns hopplöst! Men nästa månad ska vi plussa.. annars blir jag arg på riktigt o det vill man inte vara med om
  • silvanus

sweetie82- grattis till pluset

kiiia- tråkigt för din del hoppas du får en bättre månad nästa gång

• Rio

Jag har bara ont i brösten men det får jag alltid innan mens, det enda skulle väl vara då att det ömma kom lite väl tidigt..
    Jätteknölig i magen också men så har det ju varit jul..

lotie skrev 2009-01-04 12:20:03 följande:
    Jag har fått bihåleinflammation och tappat rösten=( legat i en vecka nu. Så jobbigt att inte kunna prata, mina slemhinnor i halsen är helt uttorkade.BIM-9 idag iaf kommer nog börja testa på BIM-5 kan inte hålla mig. Inga känningar mer än bubblande mage=) ni som har BIM vecka 3 någon som känner något än?
  • kattaaa
    ViSkaBliTre skrev 2009-01-04 13:54:36 följande:
    åhh...tråkigt kiiia! Såå jobbigt när allt känns hopplöst! Men nästa månad ska vi plussa.. annars blir jag arg på riktigt o det vill man inte vara med om
    hehe nej , då är det bäst vi plussar... För jag blir riktigt arg jag med :)
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
Svar på tråden ********BIM-lista januari********