• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • mammamina

testa!! Väntar otåligt på att få testa själv och är så kul att se när andra plussar! Håller mina tummar för dig!

• Socialen

Ujujuj...nu blir man ju oliiiiidligt nyfiken *håller tummarna stenhårt*

• aintsaint

Oh, herregud... det var ett plus... Jag kan inte fatta det... Måste köpa ett CB imorgon för säkerhets skull... Känner mig helt svimfärdig och svettig! Kan ju bero på febern på över 39 grader...

• Socialen

aintsaint skrev 2009-01-20 22:08:20 följande:

Oh, herregud... det var ett plus... Jag kan inte fatta det... Måste köpa ett CB imorgon för säkerhets skull... Känner mig helt svimfärdig och svettig! Kan ju bero på febern på över 39 grader...
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!
  • Maniok
    Svar på #759
    Lurven83 skrev 2009-01-20 21:26:13 följande:
    Svar på #755
    jo men jag har tagit test som ska visa tidigt. Tagit cb som ska kunna visa upp till 4 dagar tidigare och jag har testat rsfu som  ska visa upp till en vecka tidigare.
    Jag vet inte riktigt men tror det var ett vanligt cb test hon använde.
    På de där tidiga testen, det står väl att de "kan" påvisa, inte att de "ska" påvisa ngt tidigare än bim. Visst, förstår dig om hoppet känns långt borta, men man vet aldrig. Det finns ju fortfarande en chans så länge mensen håller sig borta.
  • aintsaint

Tack så jättemycket! Lycka till alla andra, jag VET hur det är att kämpa länge (tog mycket längre tid förra gången) men nångång blir det er tur också!

• rosasysteryster

OJ! Grattis, vad roligt! var tvungen att hålla mig kvar i tråden för att kolla hur det gick för dig! Måste kännas underbart!!!

• Maniok
    Svar på #764
    aintsaint skrev 2009-01-20 22:08:20 följande:
    Åhh vad roligt med plusset. GRATTIS!!!! och krya på dig!
  • MK84

Hejhej, lägger in mig här igen nu. Stod med på den 1a jan först, men fick mens redan 29 dec. Så nu får vi se hur det går. 5 gången gillt. Dock hade vi vinterkräksjukan mitt under ÄL så blev inget kärleksfullt sex direkt. Haha. Tvärtom helt skämmigt. Både jag och karln var helt magsjuka och vågade inte ens pussa varandra. Men han tyckte det kändes dumt att "slösa" en hel månad utan att ens försöka, så ja.. haha.. vi får se hur det går.. Säkert går de inte alls.. Hehe.. ;)

V.1
    1.
    2.
    3.
    4.

V.2 (3)
    5.
    6.
    7. InHeaven (1)
    8.
    9. Pablo (1)
    10. bonneville1966(1)
    11.

v.3 (1)
    12.
    13.
    14.
    15.
    16. Hedebris (1)
    17.
    18.

V.4 (14)
    19. aintsaint(1)
    20. Lurven83, SelmaV, rosasysteryster (3)
    21. Jenga, Johanna77, Sonjasessan, Nunnigumsi (4)
    22. Gabrielsmamma(1)
    23. Zarabella, babb474 (2)
    24. AX87, MK84* (2)
    25. Maniok (1)

V.5 (12)
    26. Strider, Hello Kitty 78 (2)
    27. Shoreline, mammamina, nyssel, storstadsmamma, MiieRO (5)
    28. Nr One, aspie (2)
    29. Nallebjörnis (1)
    30.
    31. Woogie, Sjöutsikt (2)

TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: (67)
    STATISTIK: Totalt borde 67 x 0,2= 13,4 personer borde bli gravida

KVAR PÅ LISTAN: 30
    * = med på listan andra gången

TID I BEBIS-VERKSTADEN

FÖRSÖKT 0-2 MÅNADER: Lowelinblå, plingplong, ViSkaBliTre, pojkmamma790421, FrökenLagom, Proppen1982, marone ck, Jenga, Johanna77 , silvanus, Mynta, Woogie, mammamina, Lurven83, babba74, nyssel, socialen, storstadsmamma, rosasysteryster, Sonjasessan ,MiieRO, Hello Kitty 78 (22)

FÖRSÖKT 3-6 MÅNADER: Lotie, sweetie82, Misssindra, MK84, zamihr, Sun flower, onceagain, InHeaven, Trippel, Juliii86, mother of, Kierawn, Pablo, Sjöutsikt, guld lock, sofflan82, sockertopp,bonneville1966, DarlAngel10, Shoreline, Zarabella, Gabrielsmamma, Maniok, Nallebjörnis, AX87, Strider, SelmaV, Lupin84, Frövi, aspie, MK84* (31)

FÖRSÖKT 7-9 MÅNADER: Rio, carrou, Åsa1976, aintsaint, Nr One (5)

FÖRSÖKT 10-12 MÅNADER:

FÖRSÖKT 13-18 MÅNADER: mimin, kottemamma, ljuvlig (3)

FÖRSÖKT 19-24 MÅNADER:

FÖRSÖKT ÖVER 25 MÅNADER: Lilje1 (1)

BÄTTRE LYCKA NÄSTA MÅNAD:(www.familjeliv.se/Forum-11-235/m40056506.html)
    MK84, FrökenLagom, onceagain, Trippel, ViSkaBliTre, Kiiia, carrou, misssindra, Sun flower, marone ck, plingplong, InHeaven, zamihr, Mynta, mother of, Lilje1, sofflan82, silvanus, ljuvlig, Proppen1982, kottemamma, socialen. frövi (23)

GRAVIDA:
    sweetie82, Lowelinblå, Lupin84, sockertopp, Kierawn, Lotie, pojkmamma790421, Mamma ica, guld lock, Rio, Åsa1976, Juliii86, mimin, DarkAngel10 (14)

Svar på tråden ********BIM-lista januari********