• Alvi

Klarar ni penntestet? (hängtuttetestet)

Penntestet: Man sätter en penna under tutten och ser om den stannar kvar. Gör den det har du klarat Penntestet.
    Det Riktiga Penntestet: Man sätter en penna under tutten och lyfter armarna. Stannar pennan kvar? Då har du klarat Det Riktiga Penntestet!

Själv skulle jag inte ens få fast en topz om jag försökte! De må vara små och platta - men de är inte hängiga!
    Once you try menskopp you´ll never go back!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klarar ni penntestet? (hängtuttetestet)
  • Raka Pungen

Nej det skulle jag inte klara. Mina är också små, men de är toppiga med fin rund form, hänger inte alls! Ser ut som om tyngdkraften inte existerar när man tittar på mina tuttar

• Birry

Colaburkstestet också... (alltså samma sak med colaburkar) Dock ej "det riktiga" colaburkstestet - tror jag!

• frulan

Men alltså, jag har förstått det som att om man klarar penntestet så är det för att pennan trillar (man ska alltså inte ha hängbröst).
    Har jag i mitt 34-åriga liv missförstått detta test alltså?
    Pennan ska ju inte sitta kvar! *viktigt*

Röstar senare, vet inte hur läget är nu efter att bebisen har kommit

• Alvi
    frulan skrev 2008-12-09 20:55:07 följande:
    Men alltså, jag har förstått det som att om man klarar penntestet så är det för att pennan trillar (man ska alltså inte ha hängbröst). Har jag i mitt 34-åriga liv missförstått detta test alltså? Pennan ska ju inte sitta kvar! *viktigt* Röstar senare, vet inte hur läget är nu efter att bebisen har kommit
    Hmmm... jaa, det kan stämma men i just DENNA omröstning klarar du det om pennan stannar!
    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Pallas

Men, du har ju massuppfittat hela grejen. Man klarar testet om pennan INTE sitter kvar!

• Lalalong

Oh yes!

Jag tror jag skulle kunna ha kvar ett helt pennskrin, om jag så lyfte på båda armarna och hoppade jämfota samtidigt
  • Sniglar och Krut

Här fastnar inga pennor.
    Fasta, fina tits!

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • röda naglar

med en g-kupa är det klart att pennan sitter fast.

ps. röstade fel, för jag trodde det var meningen att pennan INTE skulle sitta kvar för att lyckas med testet och att ett misslyckande var att pennan satt kvar.

• mallansprallan

frulan skrev 2008-12-09 20:55:07 följande:

Men alltså, jag har förstått det som att om man klarar penntestet så är det för att pennan trillar (man ska alltså inte ha hängbröst).Har jag i mitt 34-åriga liv missförstått detta test alltså? Pennan ska ju inte sitta kvar! *viktigt*Röstar senare, vet inte hur läget är nu efter att bebisen har kommit
    Ja tvärtom ska det ju va :) Man klarar testen om den trillar ner... alltså man har inte hängtuttar.
Svar på tråden Klarar ni penntestet? (hängtuttetestet)