Inlägg från: Winterfresh |Visa alla inlägg
  • Winterfresh

sjukhusets undersoppa.

Om det är Sahgrenska dieten så har jag ätit den. Stod tyvärr inte ut veckan ut, slutade med den dag 5 då jag var så hungrig och mådde pyton. Visst gick ner 8 kg på 5 dagar men efter att ha slutat äta soppan och sen börjat försiktigt att äta vanligt så gick jag otroligt snabbt upp de där kilona och några till....

Hoppas det går bättre för dig...

• Winterfresh
    Anonym skrev 2008-12-09 21:35:23 följande:
    Så heter den nog ja.Smakar den så illa?Hur mådde din mage av all kål o lök?
    Smakar inte så illa, mådde mest dåligt för att jag ej fick äta "vanlig" mat. Magen mådde bra av kål ch lök där var det inga problem. Men som någon annan skrev så blev det otroligt tradigt att äta denna soppan dag ut och dag in...Blev liksom aldrig mätt....
  • Winterfresh
    Anonym skrev 2008-12-09 22:03:45 följande:
    Ok,men man får ju iaf äta.Jag har gått på ck från o till i snart 3år o de funkar bara inte.Jag måste få tugga.Inget e värre än den paniken jag har just nu.Ska man äta den 3gg om dagen?De står inte antal ggr i receptet.
    Du äter soppan så fort du känner dig hungrig första dagarna, sen lägger man ju till olika saker som frukt mm...Men första dagarna äts bara soppan har jag för mig...Finns inget visst antal om hur många portioner man ska äta osv...
Svar på tråden sjukhusets undersoppa.