Hel pyjamas till vuxen
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en hel pyjamas till vuxen?
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en hel pyjamas till vuxen?
men hur gör man då när man ska gå på toa? är det knäppning i grenen på dom oxå. hihi... nä, skämt å sido. använder man som tonåring/vuxen sån idag?
tycker det låter lite konstigt...
IngetMerattTillägga.
Det blev punkt från min del, för jag vet INGEN tonåring som väljer att gå omkring i en sovoverall. Seriöst alltså.
Jag sitter just nu och letar efter hakan som ramlade ner under datorn på golvet. ;)
hahaha, jag hade en sån när jag var tonåring. En cerice med svarta prickar. Den gjorde nerd-succé på pyjamasparty! Hur rolig som helst!
Det var väldigt vad mycket kommentarer ni hade till en enkel liten fråga!
Tack till er som höll er till sak och svarade på frågan.
Jag hade en sån när jag var tonåring/ung vuxen. Skitskön!
Det var en "farfarspyjamas", grå och ribbad. Köpte den på HM har jag för mig... Men det var ju några år sedan. Har tyvärr inte sett någon nyligen.
Tack
Du kanske kan sy en själv eller låta en sömmerska sy upp en.
Finns ju många tyger att välja mellan - men kanske svårt att sy själv.
Jag ar önskat mig en sådan i julklapp! Min mor har en kompis som är hobbysömmerska!
JAg ska få en i rutig flanell!!
Ska gå runt och vara söt hela julhelgen!
Hmm.. jag vet att vi hade sådana på en del av våra dementa patienter som tog av sig blöjan hela tiden. Däremot så vet jag inte om dom var specialbeställda eller hur det var med den saken. Nu menar jag ju inte att det bara är dementa som kan ha en hel pyjamas.. bara att det är den enda erfrenhet jag har av detta plagg till vuxna människor.