Tvbänk från jysk?
Funderar på att köpa denna från jysk
http://www.jysk.se/130/135/3649111/a/catalog
Är det någon som har en likadan? Är ni nöjda med kvalitéten?
Funderar på att köpa denna från jysk
http://www.jysk.se/130/135/3649111/a/catalog
Är det någon som har en likadan? Är ni nöjda med kvalitéten?
Gaaaaaaaaah! Fly Jysk, sämre kvalitet går inte betala för. Annars var den snygg förvisso. En gång var jag på anställnigsintervju, det var lite talande för jag fick frågor om hur jag skulle reagera på kunder som klagade på kvalitén...... säger ju rätt mycket!
Kvalitén är väl inte mycket att hurra för och det är "dålig passform" på möblerna..
Men det är ju relativt billigt och den typen av tv-bänk är ju lite i ropet, kanske ni vill byta snart igen ändå? Då är det tråkigt och ha köpt en dyr design
Sånt frågar dem i alla butiker när du är på intervju.
Du vet att alla kunder är inte nöjda vart dem än handlar om det så är NK eller Jysk.
Gå in & titta på dne i din närmaste butik. Den är jätte snygg!
Sånt frågar dem i alla butiker när du är på intervju.
Du vet att alla kunder är inte nöjda vart dem än handlar om det så är NK eller Jysk.
Gå in & titta på dne i din närmaste butik. Den är jätte snygg!
Vi har den och är supernöjda! Passformen är perfekt på vår men en kompis som köpt en likadan fick en lite sned låda så det finns säkert måndagsexemplar också :)
Tack för era svar. Vi var och tittade på den och den är väldigt fin, men den känns väl inte riktigt lika "rejäl" som vissa på riktiga möbelaffärer... men man har ju ingen lust att betala 5000:- heller...
Vi har en annan tvbänk från Jysk som vi är jättenöjda med till det priset vi gav för den. Tänker också som så att man kanske vill byta efter några år, känns bra att inte lägga för mycket på den.
Säger som många andra att Jysk har usel kvalité på sina saker...Kan inte minnas att jag varit nöjd med nånting jag köpt därifrån...Numera går jag aldrig ens in där faktiskt..
inte ens Ikeas billigaste sortiment är lika dåligt som deras saker....
meeen,vill ni ha den så ska ni ju självklart köpa den Men förvänta er inte nån större kvalité bara..