• Liiza

ABC dataprogram till 3-åring?

Vår lille kille (3år) gillar verkligen bokstäver.
    Finns det något bra och framförallt ROLIGT program/spel till datorn som han kan klara av.

Eller är han för liten?

• Svar på tråden ABC dataprogram till 3-åring?
  • hewa

Vår son fick Lek och Lär Förskolan i ungefär den åldern. Det är inte bara bokstäver utan även lite räkna, lite rim, lite former mm. Han behövde lite hjälp precis i början men ganska snart fick han kläm på det. Spelet kommer fortfarande fram ibland, han fyllde 5 i höstas!

• nanci

Kalle Kunskap har vår son som är 3,5, precis som lek och lär är det inte bara ABC utan lite matte osv. Han har Lekstugan och Förskolan, Lekstugan är bra nybörjarspel för det ger bra musvana (man behöver inte klicka med musen utan kan dra saker genom att bar föra musen över dem). Han tycker de är jätteroliga (och vi föräldrar tycker de är bra).

• Liiza

Då ska jag kolla efter
    Lek & Lär Förskolan
    Lek & Lär Lekstugan
    Kalle kunskap

Tack, tack

• Liiza

Någon som vet vart man hittar sånt här till bra pris?

• nanci

cdon.se brukar ha bra pris, du hittar deras kod för fri frakt på rabattkod.se Just nu såg jag att de låg lite högre i pris, 69 kr är annars vad de brukar kosta

• Liiza

nanci skrev 2008-12-11 16:19:18 följande:

cdon.se brukar ha bra pris, du hittar deras kod för fri frakt på rabattkod.se Just nu såg jag att de låg lite högre i pris, 69 kr är annars vad de brukar kosta
    tackar
Svar på tråden ABC dataprogram till 3-åring?