Inlägg från: Ms Kanga |Visa alla inlägg
  • Ms Kanga

Smink smink smink!

Fluffguf skrev 2008-12-13 16:53:03 följande:
    Är det någon som har testat IDs brushless mascara? Jag har funderat i veckor på hur i hela friden den fungerar egentligen
    Jag har IDs Magic Wand Mascara. Funkar riktigt bra ger lååånga fransar men torkade väldigt fort så den smular en hel del nu efter att jag har använt den i 1 månad
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Ms Kanga
    Fluffguf skrev 2008-12-13 22:32:39 följande:
    Vad kul Hur gör man med den egentligen? Det känns som att det borde bli klumpigt!
    Man får inte "gnugga" ut mascaran med Magic Wanden, man tar en långsam rörelse i ett svep, väntar någon minut och tar ett lager till så blir det fina separerade fransar
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Ms Kanga
    Fluffguf skrev 2008-12-15 17:44:49 följande:
    Ja, det undrade jag också, den ser verkligen helmysko ut, det känns som att det borde bli jätteklumpigt Men ms kanga var ju nöjd iaf, så den kanske är bra
    Jag tycker den funkar bra men den torkade snabbt, efter ca 1 månad känns den lite smulig. Magic Wand pinnen är ju inte helt slät om ni förstorar upp bilden i länken kan ni se att den har spår i toppen så det blir som en miniborste
  • Ms Kanga
    Tullemi skrev 2008-12-21 19:49:52 följande:
    Jag har inhandlat ID´s Brushless Mascara. Är det någon som har den?. Jag tycker det är jättesvårt att lägga på den. Några tips för att underlätta?
    Jag böjer alltid fransarna först med en ögonfransböjare sen ett lager med mascara, inte gnugga ut, bara en långsam svepande rörelse och efter en minut på med ett lager till så blir det långa dockögonfransar. Under tips på IDs hemsida står det att man kan ta en annan mascara först i första lagret och avsluta med Magic Wand.
  • Ms Kanga
    hera75 skrev 2008-12-22 22:32:22 följande:
    hej på er tjejerjag har en fråga till er. jag vet ju att det ska finnas sk mallar till bryn men varttacksam för svarha en bra kväll mvh malin
    Jag har sett mallar på Kicks
Svar på tråden Smink smink smink!