Svar på #79
Fridapida skrev 2008-12-17 07:34:54 följande:
chibaby skrev 2008-12-17 01:04:49 följande: Tack Visst är det svårt att få bra bilder! Jag kan få ta ganska många innan det blir någon som är användbar. Var lägger du upp bilder? Här på
FL eller har du blogg? En länk kanske... Jag gillar Deramlogicas multi activ toner, den är helt parfymfri och sprayas på.
Jo jag har en blogg, dock ingen sminkblogg utan en mer "allmän" :) Har väl varit lite dåligt med EOTD's under graviditeten, min passion för smink har blivit lidande under alla dessa hormonsvängar men jag har gjort slag i saken och beställt massa nya verktyg och produkter så jag hoppas att intresset kommer tillbaka!
Jag tycker åtminstone fortfarande om att titta på sminkningar som andra gjort :)
Dermalogica säger du, det skall jag lägga på minnet! Jag borde inhandla toner, face mist och åtminstone prova blend & fix som du skriver om på bloggen i bland - jag har varit lite nyfiken på det ett tag.
Har nu beställt hem smink från två oprövade märken. Taylor Made Minerals som anlände igår och som jag bara hann måla lite på handen med - men OJ så fina och bra dom verkar vara! och så väntar jag på en försändelse från e.l.f :)
Har tidigare egentligen Bara haft produkter från MUS i en massa år men senaste året har jag provat Everyday minerals & Barry M.