Inlägg från: Grynet81 |Visa alla inlägg
  • Grynet81

Smink smink smink!

Luxor skrev 2008-12-23 21:15:24 följande:

Vill du ha ett prov så får man det på köpet med månadens tidning av Damernas värld. Värt att prova.
    Har kommit ut ett nytt nummer nu så det finns inte i affären längre.
  • Grynet81

Linny skrev 2009-01-04 11:30:08 följande:

Hej Nu har min lilla Eskil kommit. Igår den 3 januari kl. 21.56 efter en cool förlossning Mår toppen allihopa. Kommer dock inte vara inne så mycket närmsta dagarna då hela familjen ska landa ihop och snart kommer storebror hem för att träffa sin lillebror!
    Grattis!!
  • Grynet81

Liiza skrev 2009-01-16 10:24:50 följande:

Halloj tjejer!Jag är sugen på en ny ögonskugga Någon som har tips på någon snygg, skulle helst vilja få tag på en som är "pärl-skimmrande-täckande-beige-med lite rosa" ??? Passar på att önska TREVLIG HELG!
    Jag gillar 'shimmertime' som går mer åt rosa och 'Blondes Gold' som går åt guld, båda från MAC
  • Grynet81

rocketqueen skrev 2009-01-18 14:34:05 följande:

Japp, hon är bra och har äkta produkter! Lite dyrt men så är det ju. TBN köper jag inte från längre, tror att många fått fake så jag väljer hellre säkrare vägar.
    Men det verkar ju vara mycket större burkar, eller? Så får man mer så blir det ju inte så dyrt ändå
  • Grynet81

rocketqueen skrev 2009-01-18 21:17:28 följande:

Var ser du det? På hemsidorna är det angivet 1/4 tsp på båda.
    Jag tyckte det såg ut så på bilderna..
  • Grynet81

rocketqueen skrev 2009-01-22 07:47:51 följande:

Vill bara slänga in en varning för dessa fejkpigment som ligger ute på Tradera:www.tradera.com/NY-MAC-Pigment-Ogonskugga-7-5...
    Haha.. jag totalt mailbombade Tradera ett tag med anmälningar på dessa Mac-kopior!! Jag blir så sur! Mailade en säljare oxå o kollade om hon visste att det hon sålde av oäkta, men det visste hon inte. Hon var helt säker på att det var äkta! Hon uppgav ett "fejk" namn på pigmentet, ett sånt som man har läst om på ebay.
  • Grynet81

AngelOfHarlem skrev 2009-01-23 21:11:26 följande:

Är det nån här som brukar använda Cliniques smink? Jag köpte ett läppstift därifrån idag och såg att om man köpte en till produkt så fick man en gåva värd 900 :-, så jag var ju så illa tvungen att köpa en skugga också Fick en massa små grejer därifrån, bl.a. läppstift, skugga, mascara, remover etc. Vad tycker ni om Clinique?
    Jag gillar Clinique, använder deras 3-steg, mascara, ögonkräm och remover bla.
  • Grynet81

Hej hej.. Tänkte bara bidra med ytterligare en serie hårvård.
    Sensciense shampo o balsam använder jag. Balsamet är superdrygt, kanske är bra för er som vill använda mycket, shampot med för den delen
    F ö har de bra produkter, tyvär har jag inte råd å köpa allt!
    www.bellbox.se/bellboxpc.htm

Svar på tråden Smink smink smink!