• soozii

Smink smink smink!

veronicavh skrev 2008-12-28 01:26:26 följande:

Hej!!!! Vilken härlig tråd!!! Jag är utbildad Make up artist och jobbar på Make Up Store i Kristianstad, eller ja jag går ju på mamma ledighet nu i januari! Jag ääääääälskar ju personligen våra produkter! Är det nån som har frågor så svarar jag med en gärna..smink är mitt liv ;) Kram
    Jag har faktiskt en liten fråga angående eran eye-primer. Hur funkar den, håller den kvar ögonskuggan hela dagen?
  • soozii

Passar på att hälsa Har länge läst i de här trådarna, men har nog aldrig riktigt sagt något. Jag är blyg

Tycker ni är jätteduktiga ni som sitter här, jag önskar att jag hade eran kunskap. Men övning ger färdighet som det så vackert heter.

• soozii

Tack, då var det inte bara jag som har upplevt att den inte håller måttet Jag tror att jag ska leta efter någon annan eyeprimer, som inte är så svår att få tag på.

• soozii

Tack för tipsen, blir nog en sväng på stan imorgon Och jag hoppas verkligen att Lumene ger ett bättre resultat, och det verkar ju som den funkar för er andra så varför ska den inte fungera för mig då?

• soozii

Nu har jag varit och köpt min primer från Lumene. Men när jag kom hem så såg jag att den hette Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer. Är det samma sak som den ni har rekommenderat?
    Om inte så hoppas jag att den fungerar ändå

• soozii

Linny skrev 2008-12-29 20:20:06 följande:

jo jag tror det är den. Liten och grå väl?
    Njae, skulle nog säga att tuben är ljusrosa.
    Ska testa den idag, så jag märker om den funkar då
  • soozii

Linny skrev 2008-12-30 11:12:28 följande:

Aha, ja de kanske har gjort om förpackningarna. Har inte läst på min. Kan göra det sedan men det låter ändå som att det är den. Jag köpte min gråa för typ två månader sedan eller nåt..
    [/citat]
    Knott skrev 2008-12-30 12:14:06 följande:
    [citat]
    Soozi: jag vet att deras vanliga face primer är en ljusrosa tub. Men det kan hända att den nya eye primer-tuben också är det, min är gammal och är silvergrå.
    [/citat]
    Pokergirl skrev 2008-12-30 12:55:16 följande:
    [citat]
    Så här ser Lumene eye primer ut: lumenebrandfi.absolutions.fi/content/storeima... Face primern är också ljusrosa, har dock en stor blå lumenelogga på toppen. lumenebrandfi.absolutions.fi/content/storeima...
    Det verkade ha blivit rätt, de kanske bara har gjort om tuben Sminkade mig vid 10 ungefär, har sedan dess sprungit på stan och svettats bland allt folk, och ögonskuggan sitter fortfarande där den ska.

Och ja, det är den där lilla ljusrosa tuben jag har.
  • soozii

Karisma skrev 2009-01-04 21:02:22 följande:

Det såg ju faktiskt väldigt bra ut på dig, håller sig färgen mörk åxå eller ljusnar den efter nga timmar? Får nog ta och köpa den där paletten och testa sminka mig lite. Vad kostar den? runt 120:- ?
    På HM i Linköping har de rea på dessa paletter just nu, jag betalade bara 30kr för min Dock har jag inte testat den än då jag är förkyld, men jag ska ge mig på ett försök så småningom.
  • soozii

Karisma skrev 2009-01-04 21:44:34 följande:

soozii skrev 2009-01-04 21:26:20 följande:
    Kollde just in hennes "smokey brown" verkligen skitsnyggt. Känner mig bara mer och mer frustrerad över att jag inte har nå smink!!!!!! och lösögonfransar måste jag fixa mig. Såg hon hade någon slags eylinerpenna från MAC såg smidigt ut att använda, fast det såg smidigt ut för "makeup geek" åxå med pensel och cakeeyliner eller vad hon nu använde. Beror nog helt på den som håller i redskapen. /K
    Övning ger färdighet som det så vackert heter
    Men ja, visst ser det enkelt ut?
Svar på tråden Smink smink smink!