Smink smink smink!
Ah, men ni måste prova Brume Fraiche Hydratant från Dermarome! Den använder jag alltid när jag sminkar visningar! Kanske lite dyr, men väl värt det!
Friskt som daggregn
Ah, men ni måste prova Brume Fraiche Hydratant från Dermarome! Den använder jag alltid när jag sminkar visningar! Kanske lite dyr, men väl värt det!
Friskt som daggregn
Japp.
Är det nån här som brukar använda Cliniques smink? Jag köpte ett läppstift därifrån idag och såg att om man köpte en till produkt så fick man en gåva värd 900 :-, så jag var ju så illa tvungen att köpa en skugga också
Fick en massa små grejer därifrån, bl.a. läppstift, skugga, mascara, remover etc. Vad tycker ni om Clinique?
Okej, tack för svar! Ska bli spännande att prova lite nya produkter för en gångs skull!
Löspuderrouge är absolut bäst! Krämrouge är svårt att få till om man är nybörjare. Chanel, Trucco och ID tycker jag har finast rouge. Men du måste ha en bra borste!! Face har hyfsade, men ID´s tycker jag är bäst ( och jag har provat del flesta!! )
Min absoluta favoritmascara är lash queen från Helena Rubenstein. Den kanske är lite dyr, men så jäkla bra! Det är den bästa jag nånsin provat. Finns som vattenfast också.
Id tycker jag är bäst! Finns väl att beställa på strawberrynet eller ?
Jag använder nästan alltid L'oreal proffessional. Kostar väl runt 400 spänn för schampo och balsam, men det är det värt!
Annars tycker jag att Matrix är hyfsat till hyfsat pris. Paul Mitchell funkar också. Vet inte om de finns att beställa däremot!
Redken är fantastiskt bra! Dock är det svindyrt i Sverige, men inte alls farligt i USA, så om jag vore du så skulle jag beställa därifrån!
Ja, dom har ju billighetshårvård också, men ju Proffessional-serien säljs t.ex. inte på ICA utan är ett "riktigt" märke....
Jag vet ju inte var du bor, men titt som tätt så har just l'oreal erbjudanden om att köpa schampo och balsam för 349:-. Det kan du ju hålla utkik efter och prova. Jag har provat mååååååånga serier, haha, och just den här är jag väldigt nöj med.