Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Smink smink smink!

Phantera: toner är ansiktsvatten.

• Pokergirl

hera75: dom heter christian eyebrow kit, och distribueras av evince cosmetics.

• Pokergirl

Tintomara: Många här gillar urban decay primer potion.

• Pokergirl

Även glo minerals har ett väldigt prisvärt startkit med foundation, rouge, kabuki och gloss för 495:-.

• Pokergirl

Karisma: Nej, det är inte samma borste. Den från eleven är en smudger som man suddar med och den du länkat till från satine är en borste anpassad till ffa globlinjen (en superborste).

• Pokergirl

hot fuss skrev 2009-01-17 20:21:23 följande:

maddie3 skrev 2009-01-17 16:53:53 följande:
    var hittar man det märket då?
    www.blush.se
  • Pokergirl

karisma: Visst är du från Umeå?! Japonesque finns i stan, om det var den crease-borsten du tänkte på - då slipper du frakt!

• Pokergirl

Karisma skrev 2009-01-24 15:32:19 följande:

Jag har blivit sminkad tidigare på MUS och var helt förstörd när jag kom ut därifrån, såg ut som en idiot. Blev apfult. MEN kan ju vara ngn annan denna gång som sminkar mig.Vet det finns en salong i umeå som lär en åxå. Tror det var Wish, ev testar jag dem. Får se, det som är bra med MUs är att man får sminka "gratis"/K
    Annars är Ulrika på Nefertiti helt fantastiskt duktig!
  • Pokergirl

PolarnOPyret: vilken prisklass?

• Pokergirl

PolarnOPyret: jag har ett rouge från ID som heter Naughy, naughty som har en härlig nyans. Det är viktigt att ha en bra borste, annars finns risk till påskkärring!

Viva la diva är ett väldigt prisvärt märke och deras krämrouge apple blossom har hyllats av många.

MUS Shell är en trevlig nyans som inte blir för mkt.

Lumene har också ett par trevliga rouge, tyvärr kommer jag inte ihåg vad nyanserna heter.

• Pokergirl

MissR skrev 2009-02-02 20:28:52 följande:

Någon som har nått bra tips på "Homeparty" som säljer smink?Ska ha en riktig tjejmiddag=)
    Oriflame eller Mary Kay kanske?
  • Pokergirl

Fridapida: Är det vanliga borsten eller mineralblush?

• Pokergirl

Loppanjkpg skrev 2009-02-14 11:40:35 följande:

någon som vet nån sida på nätet som säljer MAC? mitt puder e slut o de känns onödigt att åka till sthlm från jönköping för att köpa nytt...
    Tyvärr finns inga shoppar på nätet med Mac. Strawberrynet har mac emellanåt men diskussioner har förts rörande om produkterna är äkta, datum ok med mera. Annars är Ebay en möjlighet.
  • Pokergirl

Love 4 ever skrev 2009-02-14 12:43:20 följande:

Kolla på tradera,där har dom mkt mac smink
    Tyvärr är det mesta fake på tradera.
Svar på tråden Smink smink smink!