Inlägg från: Phantera |Visa alla inlägg
  • Phantera

Smink smink smink!

Goodie!

• Phantera

Nästa gång jag köper mascara ska jag prova Max Factors Masterpiece!

• Phantera

Hej!
    Nu är jag hemma igen efter begravningen. Hade visserligen med min laptop men mamma o pappas uppkoppling strulade.

En dum fråga kanske...vad är en toner?
    Cleanser är make up-rengöring...men toner?
    Sökte på det, men fick bara upp en massa skrivartrams...hehe

• Phantera

Pokergirl skrev 2008-12-14 19:19:40 följande:

Phantera: toner är ansiktsvatten.
    Ok...men vad "ska" ett ansiktsvatten göra?
  • Phantera

Fridapida skrev 2008-12-15 19:06:20 följande:

nu har jag faktsikt lovat mig själv att inte köpa någon annan mascara än Masterpiece. Inte på ett år. Minst. Eller ett halvår...
    Har du provat Max Factors 2000 Calorie ?
    Min svägerska har den och tycker den är jättebra. Hennes fransar var dessutom väldigt fina. Jämnlånga, lagom fylliga och separerade...ja, jättefina helt enkelt.
    Tänkte om du tycker Masterpiecen är bättre än den i så fall? Så jag vet vilken jag ska testa i första hand...hehe...
  • Phantera

Tack alla som svarat ang. toner!
    Då vet jag...
    Jag har ju en cleanser och toner (2-i-1) och jag fortsätter nog med den. Funkar bra för mig i alla fall.

• Phantera

Fridapida skrev 2008-12-15 20:21:31 följande:

Fluffguf skrev 2008-12-15 19:22:01 följande:
    Den har jag faktiskt inte provat. Jag gillar masterpiecen eftersom den ger volym utan att klumpa. Jag gillar att borsten är lagom hård så att den reder ut fransarna om de traslar ihop. Jag gillar både mascaran och borsten.
    Okej. Jag provar nog masterpiecen, många i tråden som gillar den ju.
  • Phantera

Indianica skrev 2008-12-16 09:21:42 följande:

Är det någon här som vet hur everydayminerals "giftcards" funkar? Jag har fått ett giftcard, men då jag lägger det i korgen läggs ju summan för giftcerdet på mina produketer så det ser ut som att jag själv ska få betala för giftcardet, så jag har inte vågat använda det. Med ett presentkort borde väl(?) pengar snarare dras bort tycker jag?Hoppas nå´n fattar hur jag menar
    Jag vet faktiskt inte. Men plocka på dig lite produkter och sen när det kommer till betalningen så se vad som händer. Det går ju alltid avbryta.

Skriv ev. upp vilka produkter du valt ut, ifall att du måste avbryta och vill slippa sitta och välja ut produkter igen. (Det är ju en del att välja mellan och kanske är svårt att komma ihåg vilken man valde...)

Men jag tror att det borde dras bort sen när du kommer till betalningen...
  • Phantera

[citat]
    Dermalogica säger du, det skall jag lägga på minnet! [/citat]

Skriv upp det istället, annars lär du glömma det. (Tror jag?) Det gör jag.
    Man får så många tips och grejjer så man glömmer bort hälften! Så nu har jag en liten anteckningsfil på datorn där det står vad som "folk" tycker är bra och ev. var man kan få tag på det...hehe..

• Phantera

Vad muppigt det där blev då. Det var iaf riktat till Chibaby! (Välkommen förresten!)

Svar på tråden Smink smink smink!