Inlägg från: Bebislängtan82 |Visa alla inlägg
  • Bebislängtan82

Smink smink smink!

Nu har jag precis köpt ett helt sett med I.D bare minerals grejor,penslar,skuggor,foundation mm för drygt 300 kr var 29 delar i settet för det priset

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Vilka sidor finns det att köpa smink på online? helst där man kan betala direkt genom internet banken,svensk som engelskt

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Idag fick jag hem mina 2 nya ögonskuggor från I.D bare

smokey Diamond och Cognac Diamond

Någon som testat dom?

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #1383
    Jo dom säger ju det och dom var verkligen fina. Jag ska testa dom när jag blivit fullt frisk efter operationen tänkte jag.
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #1395
    Tack för svaret,det blir ju så att man får testa sig fram. Jag tänkte köpa lite andra färger med i samma kollektion
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Så då har jag köpt fler ögonskuggor och det fick bli

i.d's liner/shadow Legit

i.d.: Flawless diamond

i.d. - Soul sister

i.d Chocolate fondue

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #1417
    Vi är lite lika gällande ögonskuggor jag ser fram emot att testa dom men vad för borsta ska man applicera dom med?
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Idag tänkte jag köpa en ny mascara,någon som kan rekomendera någon bra man kan köpa online?

har ni testat den vibrerande mascaran?

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82
    Svar på #1496
    Ja en tjej jag pratar med som jobbar med I.D make har sagt att det finns en vibrerande mascara,såg den på hennes blogg med
    Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Lumene primer,vart köper man det och går det att handla på nätet? Min är slut nu nämligen

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Hej tjejer!

Finns det någonstans på nätet (helst svensk) sida där man kan köpa en ok eye primer så skuggan sitter bra? Jag vill helst kunna betala via internetbanken

Är 2009 vårt år
Svar på tråden Smink smink smink!