Smink smink smink!
LMK
hmm jo jag har använt deras consealer, bra. Sedan är det bara ngn ögonskugga och så. Helt okej smink.
LMK
hmm jo jag har använt deras consealer, bra. Sedan är det bara ngn ögonskugga och så. Helt okej smink.
chibaby skrev 2008-12-17 17:18:26 följande:
Hej Linny! Jag trodde nästan du fått barn. Du såg väldigt glittrande ut! Jag är övertygad om att ingen ens märkte din figur när du glittrade så.
Hej tjejer!
Mitt i julstress så har jag lagt in två inlägg på helgens fest mejker. Jag har försökt mig på en närbild... sådär bra. Men jag gär mtt bästa.
Phantera skrev 2008-12-23 09:46:45 följande:
Hej och god fortsättning!
Jag har fått min eyeliner nu, visat ett litet prov på bloggen.
Jo... som ni kan se i TS så har jag bestämt mig får att hålla mig till den mascara jag är nöjd med och inte köpa nya hela tiden. Det höll i tio dagar. Jag kunde inte låta bli en 2000 calorie mascara från Max Factor när den kostade ca 70 kr på HM. Var tvungen att prova. Kommer med recension så småningom.
Jag har inte fått något smink i julklapp. Vill inte heller. Kalla mig fånig, men jag vill köpa mitt eget.
Inhandlandet är nog den bästa delen. Haha! Men jag hade skickat bud (ibland så blir det så) med mamma att köpa med sig smink när hon var i Australien nu innan jul och då köpte hon med sig rouge, orgasm, och bronzer, Laguna, fårn NARS men även deras lipgloss, Orgasm. Det ska bli kul att prova! Jag kommer definitivt med en recension av det. Snart.
Och...
Trollsanna: Snyggt! Du har verkligen fart på ditt bloggande.
Hej hej
Ett litet tag sedan sist...
Här har det shoppats smink vill jag lova.
En dag när jag var ute och strosade på stan så slank jag in i en sminkbutik i stan som jag sällan går in i. Jag köper lite lösögonfransar och dyl och får 40% rabatt. WHAT??? Då är det 40% rabatt på ALLT i hela butiken. OMG! Jag fick puls och tunnelseende. Kunde knappast handla för att jag ville ha allt. Det blev lite smått och gott... kommer lägga ut på bloggen.
Idag fick jag se att Mist stockholm kommit till stan. Köpte tre skuggor. Mycket bra.
Hmm något mer... Kommer inte ihåg, men ska lägga ut lite på bloggen snart. Nu har det varit lite ont om tid runt jul och nyår.
Kul att se lite nya ansikten förresten. Välkomna!!!
Linny skrev 2009-01-04 11:30:08 följande:
Jag har hunnit få in i bloggen mina senaste inköp. Det har blivit ganska mycket skönhetsrelaterat det senaste, men jag lägger bara in det som är kul.
Jag har även lagt in tre FOTD som legat i kameran några dagar.
optimisten skrev 2009-01-05 10:38:28 följande: