Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink smink smink!

trolltyg
    dom hade inte gel eyelinern...snyft fast det blev en vattenfast kholpenna från Lancome istället. Får hoppas den är lika bra som säljaren sa.

knott
    jag upplever också att den är så bra. Färgerna blir lite intensivare

Dagens sminkning i rosa och lite lila samt mitt smink/hudvårds inköp finns på bloggen: 
     http://trollsannasmakeup.blogspot.com/

• trollsanna
    katarina118 skrev 2009-01-10 18:33:28 följande:
    TROLLSANNAdet där kitet med hudvård är det köpt på kicks å va kosta det???
    japp på kicks och tror det var 145kr
  • trollsanna
    katarina118 skrev 2009-01-10 19:07:47 följande:
    trollsannavad ingår i kitet???är det vt pengarna???
    En liten dagkräm, en liten tub poor minimizer serum och en poor minimizer (typ som en consealer som tar bort synliga poorer) man lägger den före foundation på ställen där man har mer synliga poorer så får man fint underlag. Eftersom jag alltid använder dagkrämen så lär den gå åt plus att jag letat efter en poor minimizer så tänkte jag prova den innan jag köper den större. Så kitet är ju mindre förpackningar och lagoma för att prova om det passar ens hy, än så länge är jag nöjd. Kanske lite för tidigt att säga något ännu när jag inte hunnit använda dom.
  • trollsanna

rocketqueen
    snyggt med kanlligt röda läppar ska själv försöka hitta någon röd nyans som passar mig. Tycker det är så svårt bara.

maddie3
    grattis till jobbuppdraget. Kanske vi får se lite foton av dina sminkningar lägger sedan. Vore jättekul.

LMK
    Har ocksp svårt med kameran ibland. Får hålla på jättelänge innan bilden blir någorlunda. Lät som en fin sminkning i allafall.

fridapida
    Jättefint både lockar och smink!

Har uppdaterat min blogg med dagens ''make'' bla.

• trollsanna

Karisma
    Jag har nyligen köpt Niveas creamskugga och jag använder faktiskt fingrarna.
    Törs man säga det här?  Trycker ut lite på handen först sedan tar jag pekfingret och lägger skuggan så tunnt jag kan över hela locket ända upp till brynet. Tycker jag får bäst resultat så. Provade lite olika redskap men tyckte fingrarna var bäst. Använder den lila creammetallskuggan (eftersom lila får en piggande effekt ) har den som en basskugga. Tycker dom andra ögonskuggorna sitter bättre med creamskuggan som bas så man ser igentligen inte creamskuggan så mycket.

• trollsanna

Hallojs på er sminktjejer!
    Har lagt upp dagens sminkning i bloggen. Har till och med läppstift idag. Köpte ett nytt på Face och var tvungen prova det på en gång. Kommer tyvärr inte vara här på ett tag, ska in på sjuhus för en operation. Kommer sakna sminket....kommer i alla fall ta med lite till sjukhuset. Inte att ha på där men till dagen jag får fara hem.

Kram på er!

• trollsanna

Hej alla sminkvänner!

Nu är jag tillbaka efter att ha varit på sjukhuset. Ser att jag har många inlägg att läsa. Kul. Säger till när jag lägger upp en ny sminkning i bloggen.

Kram på er.

Svar på tråden Smink smink smink!