-
Åh så gräsligt hemskt, förstår verkligen din oro. Hjälper dig att hålla tumar och tår men det låter ju bra att det inte hänt något mer sedan söndags.Liiza skrev 2009-01-28 14:48:55 följande:Özlem jo, tack lite bättre mår han. men ine riktigt i form än..LinnyHan "tappade mevetandet" helt plötsligt. Blev slapp, fick konstig färg, osv.. Tog lång stund innan han "kom tillbaka"Inte roligt De hittar inget fel, men jag kollar honom konstant nu. Jobbigt.. Men det har inte hänt igen sen i Söndags så, vi håller alla tummar å tår..Små glädjestunder med smink i brevlådan, ska testas såfort detta är över, och jag känner mig piggare. Jag har inte sovit en blund känns det som.Ja, ja sorry OT.Ha d gott!
-
Haha ja det var typ det jag gjorde i höstas. Var och hälsade på en kompis som bor där och det första jag gjorde var att gå in på MAC på Åhlens. Nice, jag vart som i himlen och visste inte vart jag skulle börja så jag stod och petade lite på allt i måfå sådär. Men tillslut vart det en goodiebag att ta med hemfiliduttan skrev 2009-01-28 14:41:33 följande:trolltyg skrev 2009-01-28 12:00:25 följande: hahahaha jag vill också ha ett M.A.C, åhhhh jag funderade ett tag på att flyga till sthlm bara för att gå på det, men jag kom på att det är ganska knasigt att åka på en resa med bara besök på Mac inplanerat hehe....
-
Phantera: GRATTIS gud vad kul, ser fraqm emot en recension sedan
LMK: Snyggt, men det blir det alltid för dig
Trollsanna: Gillade din sminkning också men synd att kameran k*kar ur.
Linny: Säger som övriga talare, oförskämt snygg för en nyföderska som sover skit
Fridapida: Läcker färg, beställde en matt UD skugga som jag fick igår och den var superbra men nu blir jag sugen på en metallisk också. Typiskt, har redan spenderat massor massor med pengar denna månad på smink.
-
Bilder på gårdagens, make ligger ute. Den är neutral men jag drog ut det som vingar mot tinningen
http://www.familjeliv.se/hem/trolltyg/galleri.php?cur_album=Smink
-
Har även fått mina ELF grejjer och jag har mest klämt lite på dem, ska sminka mig idag för att verkligen kolla men de verkar helt ok.
-
Dagens make, alla grejjer är ELF förutom foundation och läppstift.
http://www.familjeliv.se/hem/trolltyg/galleri.php?cur_album=Smink
-
950 ca, det var en present så nu kommer jag inte ihåg exat men mellan 900-1000 kr var det iallafall. Men jag har fått gjort om en gång och nu är det inte bra igen så nja jag är sådär nöjd faktiskt.Fridapida skrev 2009-01-31 13:04:37 följande:trolltyg skrev 2009-01-31 09:55:19 följande: Det är snyggt med den neutrala mejken så att fransarna blir i fokus. De är såååå snygga. Jag har säkert frågat förut, men vad kostae det?
-
Beställde ingen skimertub tyvärr men däremot deras shimmer/bronzer mineral puder. Den var fin men inte jätteskimmrande. Ett vardags highlighterFridapida skrev 2009-01-31 13:05:32 följande:Trolltyg o Maddie3Jag är så nyfiken! Har ni provat den där lilla skimmertuben?
-
Fridapida skrev 2009-01-31 13:45:01 följande:TrolltygMejken såg fin ut. Var de lätta att applicera och jobba med? Sitter de bra?Inte nöjd? Ramlar de av eller vad är det som inte är bra?
Skuggorna var lätta att applicera och bra med pigment men det var ingen bra hållbarhet. Vet inte om det beror på att jag lade en krämskugga ovanpå min primer från beyu och sedan skuggorna för det vinröda såg ut som en supertjock yeyliner streck och resten av skuggan var borta på det rörliga locket. Vet inte riktigt vart det tog vägen heller för det låg inte som ett veck i globlinjen heller. Kan vara krämskuggan som gjorde det eller att det var själva primern också som blivit gammal. Så efter ett försök är jag sådär nöjd men dt kan bero på underlaget isig.
Då det gäller lösögonfransarna så har jag tappat flera stycken och sedan har en del liksom tappat formen, de har svängt sig och pekar och ett konstigt håll eller någon frans har som vikit sig och fått ett riktigt veck och pekar därför helt fel osv. Dessutom är det svårt att ta bort makeupen då man ska vara så försiktig. Jag har verkligen varit det nu och köpt en ny ögonmakeup remover utan olja från Biotherm men ändå så ändrar de position. Men det är kul att ha provat på iallafall.
-
Förlåt, såg inte din fråga förrän nu. De har inte så jättevågade färger men pigmentmessigt var det OK.Shoppingtokig skrev 2009-02-01 10:46:09 följande:Svar på #998 Nu var det länge sedan jag hängde här, vad står ELF för? Vågade färger, jag gillar starka färger