• Svar på tråden Tips på vad man kan köpa till blivande morfar och mormor i julklapp? =D
  • Ziitoo
    dio skrev 2008-12-11 09:00:43 följande:
    vet dom om att de ska bli det eller inte?
    Kanske jag skulle sagt, jo dom vet om det =D
  • dio

Det finns en bok som heter något i stil med mormor (farmor, farfar, morfar) bok. Det är en bok som de får skriva i själva. Alltså som en första bok åt barnet fast med lite andra mormor/morfar relaterade grejer

• poik07

Om du bor i Sthlm finns dessa figurer att köpa i Gamla Stan.
    Har en i min bokhylla, så söt.

• Ziitoo
    dio skrev 2008-12-11 09:03:32 följande:
    Det finns en bok som heter något i stil med mormor (farmor, farfar, morfar) bok. Det är en bok som de får skriva i själva. Alltså som en första bok åt barnet fast med lite andra mormor/morfar relaterade grejer
    Vars kan man köpa den boken? =) 
  • Glenni

Boken finns på bland annat Adlibris! Vi har köpt till både mor- och farföräldrarna till jul :)

• Vill Nu

Köpte en sån bok som ni pratar om till Mormor/morfar och farmor/farfar.. dom ska få vars en. Så de blir ju kul att läsa hur olika böckerna blir sen, iom att dom inte e med om "första" sakerna samtidigt eller att de ens e samma "första" sak =)

• solouniko

Jag har köpt de klassiska örngotten på hemtex, "världens bästa mormor" och "världens bästa morfar". 2 för 69 så det var ju billigt och bra Glad

BF 090321 ♥
Svar på tråden Tips på vad man kan köpa till blivande morfar och mormor i julklapp? =D