-
-
Svar på tråden Tips på vad man kan köpa till blivande morfar och mormor i julklapp? =D
-
vet dom om att de ska bli det eller inte?
-
www.willowtree.com. UNDERBARA figurer som jag iaf inhandlat. De heter grandmother. Har även fått en figur av mor /barn av min sambo i förskottsjulklapp
-
Kanske jag skulle sagt, jo dom vet om det =Ddio skrev 2008-12-11 09:00:43 följande:vet dom om att de ska bli det eller inte?
-
oops den länken var det ju inte
testa denna ist.
ordton.com/PRESENTER/WILLOW-TREE/ -
Det finns en bok som heter något i stil med mormor (farmor, farfar, morfar) bok. Det är en bok som de får skriva i själva. Alltså som en första bok åt barnet fast med lite andra mormor/morfar relaterade grejer
-
Om du bor i Sthlm finns dessa figurer att köpa i Gamla Stan.
Har en i min bokhylla, så söt. -
Vars kan man köpa den boken? =)dio skrev 2008-12-11 09:03:32 följande:Det finns en bok som heter något i stil med mormor (farmor, farfar, morfar) bok. Det är en bok som de får skriva i själva. Alltså som en första bok åt barnet fast med lite andra mormor/morfar relaterade grejer
-
Boken finns på bland annat Adlibris! Vi har köpt till både mor- och farföräldrarna till jul :)
-
Köpte en sån bok som ni pratar om till Mormor/morfar och farmor/farfar.. dom ska få vars en. Så de blir ju kul att läsa hur olika böckerna blir sen, iom att dom inte e med om "första" sakerna samtidigt eller att de ens e samma "första" sak =)
-
Jag har köpt de klassiska örngotten på hemtex, "världens bästa mormor" och "världens bästa morfar". 2 för 69 så det var ju billigt och bra