• Anna73

Äggdonation i Malmö

Hejsan!!

Vi ska göra en äggdonation i Malmö...undrar om det är fler här som sk adet..

Då kanske vi kan följas åt:)

Vi har kommit till att jag ska äta ppiller nu nästa mensstart...och sen sa Katarina att det blir av i ca v8:)

Hur har ni det???

Hjärtekramar Anna

• Svar på tråden Äggdonation i Malmö
  • sosobaby

ska du ta emot eller lämna ägg?
    om du ska lämn allså donerarägg kan du inte hjälpa mig att jag få de får det snart 2år jag väntar men inte hitta någon som kan hjällpa mig.
    om du donerar till mig då jag kan få hjällp med ivf

• sosobaby

om det lyckas jag kommer aldrig att glöma ditt hjälp
    Ni som är äggdonator, ni är guldvärdiga!

• EmmaSimsek

sosobaby, hur blir man äggdonator?

• minnna

Hej Roligt att läsa att någon mer e på g med äd i Malmö.Efter 8 misslyckade äd inkl 2 missfall på Ks Huddinge. Vänder vi nu oss till Malmö(fanns inget alternativ mer än Huddinge o Shalgrenska när vi ställde oss i kö för 4 år sedan(stod i kö i 3 år)Undrar nu hur länge Ni väntat i kön på Malmö? kram Minna

• Anna73

vi kom dit för 1 år sedan:)

Vi får bekosta detta själv, då vi har gemensamt barn, även om han inte lever.

Lycka till!!!

Hjärtekramar Anna

• sosobaby

lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycka till Anna73

• sosobaby

Emmasimsek om man mellan 20-35 år ringer till donation avdling o förklarar man vill donera ägg man gå genom undersökningar o de förklarar allt där i sjukhuset.

• sosobaby

de e problemet jag har inte tid på mig 40 jag kan inte vänta några år

• minnna

Tack för info Anna73! Önskar dig all lycka till! Vi får också bekosta våran behandling då vi fått våra betalda försök! Går lite också i adoptions tankar får se vilket som nappar! Är dock skeptisk o väldigt ledsen ...men skam den som ger sig! Önskar Dig o alla andra ett Gott Nytt o bra 2009! Kram Minna

Svar på tråden Äggdonation i Malmö