• Anna73

Äggdonation i Malmö

Hejsan!!

Vi ska göra en äggdonation i Malmö...undrar om det är fler här som sk adet..

Då kanske vi kan följas åt:)

Vi har kommit till att jag ska äta ppiller nu nästa mensstart...och sen sa Katarina att det blir av i ca v8:)

Hur har ni det???

Hjärtekramar Anna

• Svar på tråden Äggdonation i Malmö
  • lisa73

Någon som vet hur lång kötiden är i Malmö?

Undrar också, är det 3 gratis försök precis som vid IVF? Hänger de ihop, alltså om man gjort 2 IVFer återstår 1 ÄD?

• Vädur82

Är också intresserad om kötid för ÄD i malmö. Som det ser ut nu så luta till att vi ska få vårt betalt eftersom vi aldrig fått tillbaka nått ägg..

Lycka till alla!!

• Anna73

Hej!
    Vi var på första försöket i Malmö dec 2007 och nu i november 08 så ringde dom och det började med läkarbesök , kuratorbesök.

Nu i veckan fick vi besked att den donator som vi skulle ha, blivit gravid:(

Hjärtekramar på er alla

• minnna

Nej va tråkigt att höra att eran donator blivit gravid. Hoppas de snart hittar någon ny till er! Kämpa på! Har ju dig på msn när du känner för att prata! E Rebbe 144. Kram M

• päronsplitt

Hej !
    Anna : f-n vad besviken du måste vara ! Hur funkar det nu då ? har ni en "reservdonator" eller måste ni vänta på en ny som matchar dig ?
    Om jag t.ex har brunt hår o gröna ögon och det finns många såna donatorer , går det snabbare då än om jag t.ex är blond o blå ögon och det ej finns många av dem ?
    Vi har precis fått en remiss skickad till Malmö från Halmstad . De hade skickat en remiss i Maj men den hade inte kommit fram , så nu har de skickat en ny , och bett att de skulle prioritera mig , hoppas verkligen de gör det ! Jag är väldigt besviken , hade ju hoppats att jag kanske skulle få komma igång nu till våren ... ska fylla 38 i Maj .

• sosobaby

jag har frågat om det med ögon färg o hud ......
    det har inte med medicinska o göra utan dem vill att barnet ska helst lik mamman, det kommer inte att hindra processen

• jakthustru

Får man lov att ge ägg privat? Typ surrogat, fast ägg? (hoppas det är okey att fråga här, detta har aldrig slagit mig innan)

kram

• Vädur82

Vet nån hur lång väntetid det är på RMC malmö för ÄD??

• Vädur82

Är det nån skillnad på kön om man får det genom landstinget eller man bekosta det själv??

• päronsplitt

Hej !
    Idag fick vi hem ett brev från Mas där det står att en tid är bokad 24:e februari och då ska det tas ställning till ev behandling.
    Det verkade så kortfattat , inte att vi är välkomna eller nån form av vägbeskrivning ... Vi har kört förbi området några gånger innan och det verkar ganska stort . Är det lätt att hitta där eller ?

Svar på tråden Äggdonation i Malmö