• Anonym (piercad)

intimpiercingar och förlossningar

Jag har en fråga.

Det e så att jag har en intimpiercing.. en ring i klitoriskappan.. alltså i huden ovanför klitoris...
    Jag vill absolut inte ta bort den piercingen.. jag vill ha kvar den men vill absolut inte göra om den!!
    Är det någon som har erfarenheter med intimpiercingar och förlossningar??
    Måste man ta ut den??? den e ju lixom inte i nån öppning...

• Svar på tråden intimpiercingar och förlossningar
  • skruttis11

jag tror att man måste ta bort den eftersom risken för att man spricker vi förlossningen

• Anonym (piercad)

spricker man ända upp till klitoris och över den???

• skruttis11

ja det kan man göra inte säkert
    prata med din BM i stället där får du bättre råd tänk dig själv sen vi förlossningen
    när ett helt huvud ska ut det drar å det ömmar över klitoris kan jag löve dig

• Bissen

Jag skulle råda att ta bort den o sedan så läker inte hålet igen lika fort som de gör på övriga kroppen. Jag har tatt bort min men sätter i den ibland för att inte den ska läka.. även om det gått 2-3 månader så är den INTE läkt. Så ta bort den du under förlossningen o sätt sedan i den efteråt.

Lycka till

• Anonym (piercad)

ok.. ska prata med henne..

tack för svaret =)

• Heavenly Divine

hej,
    jag har också en piercing precis där. Jag tog ut min inne på förlossningen och sedan satte jag tillbax den ca 2veckor efteråt. Inga som helst problem, men å andra sidan sprack jag knappt inget.

• linda87

Men hallå Om man nu spricker så springer man ju åt andra hållet så vitt som jag förstått det hela, klitoriskappan är ju för fasen längst upp i hela paketet.....Men man kan ju ta ut den när man åker in den läker ju inte på några dagar...

vill oxå ha en intimpiercing juh :-P

• skruttis11

jag säger inte att alla kan spricka dit men jag säger att det finns nåra sånna som har spruckit dit

tycker personligen att det är fint med sån piercing men som jag sa förut tycker att du ska prata med din BM får då får du jue bäst svar=)

Svar på tråden intimpiercingar och förlossningar