Vad vill du helst inte att ditt barn blir tillsammans med
Inspirerad av en annan omröstning
Inspirerad av en annan omröstning
inte alkolist
alkoholist
alkoholist här med...
Speknarkoman ska vara spelnarkoman, jaja jag måste bara stava fel
Nazist. Alkoholister kan ju i alla fall åka på rehab.
och jag som röstade speknarkoman knark som knark liksom...
egentligen skulle jag vilja rösta på alla
homofob och politiker går väl an....men dom andra...nej fy
Dömd misshandlare skulle jag tycka vara värst tätt följt av rasist och nazist
Oj, svårt att rösta på bara en! "Synd" att man inte kan rösta på fler...
Jag röstade rasist, men jag tycker de absolut "värsta" av alternativen är rasist, nazist och homofob på sammma plats. Anser att samtliga är inväxta och trångsynta beteenden/åsikter gentemot allmänt oskyldiga medmänniskor som inte skiljer sig ett smack från personen ifråga.
Jag, personligen, tycker inte homsexualitet är normalt för mig (för jag är ju heterosexuell), men det betyder inte att jag är homofob eller har emot en homsexuell personligen. Det är ju inte mitt "problem" om någon är homosexuell!
Att vara dömd som misshandlare behöver ju inte betyda att man är en dålig människa rakt igenom - det kan ju ha varit en engångsföreteelse (även fast det i mina ögon är ganska oförlåtligt, dock lite beroende på vem/vilka som varit inblandade).
Spelnarkoman/missbrukare är givetvis inte heller bra, men det är liksom inget "inväxt" beteende såsom att ha rasistiska, nazistiska eller homofobiska åsikter. Man kan bli av med ett spelmissbruk! Samma sak gäller en sexmissbrukare och en alkoholist!
Kommunalpolitiker är väl inget fel?
Visserligen kan det möjligtvis innebära en eventuell fara för personen (och dess nära och kära) om personen ifråga blir för "känd". Man kan ju få moståndare för sina åsikter och sitt arbete...
Alkoholist!
Rasism, nazism, politiker och homofober handlar om åsikter och förhoppningsvis så har jag lärt mitt barn att ha EGNA åsikter.
Resten har jag ingen åsikt om. Inte för att ni frågade
Jag kan inte välja, förbrukade min röst på att kolla poängställningen. Politikern skulle vara den enda jag hade kunnat rösta på om frågan hade varit omvänd (vilken jag hade kunnat tänka mig som svärson alltså). Resten av alternativen skeppar jag helst. Visst, det kan gå att bli av med missbruk ... om personen ifråga själv vill, men det står det ju inget om så jag utgår ifrån det "värsta scenariot" på varje alternativ och då låg politikern lindrigast till.