• flowerdream

Sitter och sover! Någon mer?

Hej!
    Ja som rubriken säger, jag sitter alltså och sover, har gjort det snart i en månad, jag kan ligga ner i ca 15-25 min sen gör det för ont i ryggen att jag måste sätta mig upp!
    Jag undrar om det är någon mer som har detta problem?!
    Jag är i v 29+4 idag!

• Svar på tråden Sitter och sover! Någon mer?
  • emsss1987

Jo jag får också sitta och sova eftersom trycket på pulsådern blir för stor nu när man ligger på rygg och jag måste upp o spy hela tiden och ont i mage + rygg. Kan ej ligga på sidan pga smärta i höft! Det är la så där kul att sitta men man gör vad man måste ju=P

• flowerdream

emsss1987 skrev 2008-12-13 18:14:18 följande:

Jo jag får också sitta och sova eftersom trycket på pulsådern blir för stor nu när man ligger på rygg och jag måste upp o spy hela tiden och ont i mage + rygg. Kan ej ligga på sidan pga smärta i höft! Det är la så där kul att sitta men man gör vad man måste ju=P
    precis det går ju om man måste! men inte är det roligt och att inte kunna sova bredvid sambon :(
  • lillamaa

jag var tvungen att göra de när jag väntade första under ett par veckor pga nästäppa! det var hemsk, kunde inte andas. hoppas verkligen inte de blir likadant den här gången.

• flowerdream
    Svar på #5
    det hoppas jag du slipper denna gång :)
  • Maria och Måns

jag satt och sov på sidan typ v 30-36 har haft fruktansvärd reflux så fort jag lägger mig ner så börjar det klucka i övre magmunnen sedan kommer allt jag ätit de senaste 3 timmarna upp i munnen med en härlig smak av spya, äter nu senast 3 timmar innan sängång och sover på 3 kuddar känns ngt bättre...men min pina är snart över 15 dagar till BF

• flowerdream

aahh vad skönt iaf att du snart slipper det hela!! :)

• Safiren

Satt i soffan och sov med förra p g a foglossningar och svullna ben. Satt som ett V i soffan upppuffad med kuddar överallt men jag fick i a f sova lite :)

Svar på tråden Sitter och sover! Någon mer?