Hur kom du på DIN partner att han/hon vart otrogen?
Hur gick det sedan? är ni fortfarande tillsammans?
På vilket sätt kom du på din partner?
Hur gick det sedan? är ni fortfarande tillsammans?
På vilket sätt kom du på din partner?
Jaaa du..Min man har varit otrogen med två olika tjejer...helt otroligt nog så är vi fortfarande gifta.
Båda gångerna har jag kommit på honom genom eget detektivarbete. Ni som säger att mobil/dator är personliga ägodelar och ska lämnas ifred...screw you! Misstänker man otrohet så är mitt motto: All bets are off!
Vi har jobbat på vår relation och det har varit ett måste, men det har varit tungt, mycket tungt många gånger. Har det varit värt det? Ja absolut..men visst finns det gånger då jag undrat om jag gjort rätt val. Skulle jag klara en affär till? Aldrig.
Varför undrar du? Har något hänt dig? Du får gärna berätta och fråga så många frågor du vill - jag finns här!
Detta internet, detta internet.. å en gång via snokning i hals telefon efter att han "jobbade övertid" flera ggr i veckan.. detta var samma dam... detta var för flera år sedan medans vi ännu bodde på skilda håll å träffades varannan / var tredje helg.. nu har vi kunnat gå vidare å bor tillsammans å ska få bebis tillsammans.. gjorde det jävligt klart för honom vad som händer om detta upprepas.. men det är klart att man tänker på det nu som då.. men som sagt så vet han vad jag anser sen sist..
the mobile
Min partner har inte varit otrogen men jag har och blev caught in the act eller vad man ska säga...
Det har inte hänt mig, men det hände min bror... :(
Hon var otrogen, enligt henne själv, 1 månad. Men vi tror hon var otrogen sedan januari i år till maj i år. För den man hon var med, hans fru gick i från han i januari för att han varit otrogen mot henne.
Dom skilde sig....
tänkte mest på hur ni, som stannade kvar, orkade att kämpa.
en gemensam kompis ringde då han var å hälsade på, han hadde träffat en tjej där å tänkte vara otrogen pga att han va arg på mig ( vi hadde bråkat)
sen när det va utrett vi kämpade på kom han en dag å sa " nu ska jag sluta gå till den där tjen som bor 1 trapp ner.
i samband med det hittade jag kärleksbrev som han skrivit till en annan tjej.
jag valde lämna å skillja mig tog sonen å flyttade.
tog min dåvarande på bar gärning när hon hade sex med 2! killar nere i en källare på en fest.. sen har jag avslöjat en via mobilen när en kompis som jobbade som dörrvakt skickade en film till mig när min tjej sög av en kille..
Hur har du gjort för att komma vidare?
Kom hem efter en kväll på krogen som slutade HELT fel!
Han fattade nog misstankar, o märker att jag stinker sperma i musen....
Och ja, vi är fortfarande helt otroligt ihop!