• Snoziz

Nääääe, fel hårfärg blev det! Hjäääälp!

Hej på er!!
    Above: Kul att du blev nöjd.:) flåt om jag slänger in en annan fråga här, men d passa så bra för att du hittat en bild på den färgen jag har nu...

Jag har varit mörk nu ett par år ,men ville gå tillbaka till blond, så jag gjorde avfärgning och uppljusning hos frissan och e nu som bilden du visade(kanske aningen mörkare)
    ..
    gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00265/E... försökte (kopiera länken, men d gick inte så bra)

Vad tror ni om att slänga i schwarzkopf poly blonde L1+ EXTREME blondering?????

Tror ni d blir en GUL JUL ????

• Snoziz

blev visst rätt me länken iaf :)

• Snoziz

hmm,,gick visst inte..ligger på aboves inlägg där det står "väldigt lik mig"""

rödaktigt

• Snoziz

Westa: Tack för d snabba svaret,,tänkte göra d ikväll..om jag törs..

har aldrig gjort blondering innan,,o självklart ska jag börja experimentera precis vid jul :) :) ..grejen e d att hade jag haft råd så hade jag gått till frissan, men jag har inte råd nu :( har redan slängt ut ca 2500 på o bli så som jag e nu,,o jag vantrivs sååå..

Ska man gnida in blandningen som ett schampo lr e d bäst o göra massor av slingor?????

Hmmm.platina vet jag inte im jag vill bli,,men hellre d än gul förståss...om man skulle bli vit,kan man slänga i nån toning då lr???

Fråga frissan,men jag fick inte köpa färg hos dom.

• Snoziz

ursäkta 1000 frågor här, ,, kör på MASSOR av slingor då, men måste man ha sån där hätta då lr kan man göra slingorna "själv" o bara låtadom "hänga" på det andra håret

• Snoziz

hm,,var får man tag på hätta

• Snoziz

tack för att du svarat på alla mina frågor,,,
    God Jul o Gott nytt år!!!!

• Snoziz

Hej! nu e d gjort,,blev så klart gult och orange,det längst in blev nästan vitt,åkte o köpte en extra ljus ask,men d slutade bara med att d längst in blev gult istället,,

blekte d en gång till dagen efter med samma poly extrem..blev samma men ljusare.nu har jag använt silver schampo som en galning o tycker väl att d blivit något ljusare gult..
    ska slänga i lite ljusare slingor nästa vecka så jag kanske kan fira nyår iaf,,he he,,

tänkte använda mood sling blond alt ulta blond..men d står att man inte ska använda d om man blekt håret innan,,tror ni d e nån fara.

Lustigt nog e d inte nån större fara me kvaliten på håret just nu,,men när d här e klart så ska d få vila LÄÄÄNGE.

Svar på tråden Nääääe, fel hårfärg blev det! Hjäääälp!